خداداد عزیزی با حضور در برنامه ورزش و مردم از شرایط کنونی فوتبال ایران صحبت کرد.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۵
عزیزی: کروش تغییری در فوتبال ایران ایجاد نکرد

سایت جام جم ورزشی - خداداد عزیزی در برنامه ورزش و مردم درمورد اینکه گفته بود اگر جای کفاشیان بود قرارداد کی‌روش را تمدید نمی‌کرد، اظهار داشت: سابقه کروش کاملاً مشخص است و نیازی ندارد که من بخواهم از وی تعریف و تمجید کنم. وی سابقه درخشانی در رئال مادرید، منچستر و تیم ملی پرتغال دارد.

وی ادامه داد: در زمانی که کمتر کسی فکر می‌کردم تیم ملی بتواند از سه بازی حساس در مقدماتی جام‌جهانی نتایج خوبی کسب کند من مطمئن بودم که این اتفاق رخ می‌دهد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: من فکر می‌کنم کروش با کارنامه‌ای که دارد، می‌تواند شکل فوتبال ما را عوض کرده و از حالت دیمی که به تک ستاره‌ها وابسته است، خارج کند. در 2 سال و نیمی که کروش در ایران حضور دارد حتی نتوانستیم به مانند کره‌جنوبی و ژاپن فوتبال بازی کنیم.

خداداد عزیزی خاطرنشان کرد: مربیانی مانند هیدینگ سبک فوتبال کره‌جنوبی را تغییر دادند و حالا آنها سبک جدیدی را ارائه می‌دهند و به گونه‌ای فراتر از آسیا هستند، اما این اتفاق هیچگاه برای فوتبال ما رخ نداد.

وی درمورد واکنش کروش به یکی از روزنامه‌ها که به دوندگی کم نکونام در بازی برابر گینه ایراد گرفته بود، اظهار داشت: نکونام یکی از ارکان موفقیت تیم است؛ این نکته را هم نباید فراموش کنیم که بازیکنان ایران هم پول خوبی می‌گیرند و هم شرایط تمرینی خوبی دارند. اگر کروش می‌گوید نکونام در زمین دویده حتماً اینطور بوده است. ما نمی‌توانیم به بازیکن کیلومتر ببندیم تا بگوییم چقدر در زمین دویده است.

عزیزی با بیان اینکه شکل و سبک فوتبال ما از زمان آمدن کروش هیچ تغییری نکرده، افزود: من فکر می‌کنم هیچ اتفاق مثبتی در فوتبال ایران رخ نداده است. امیدوارم کروش در ادامه کارش بتواند شکل فوتبال ما را تغییر دهد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به مشکلات تیم فوتبال ابومسلم خراسان، تصریح کرد: استاندار همدان بازی‌های پاس را با حضور در ورزشگاه تماشا می‌کند و من به این موضوع تاسف می‌خورم که چرا خراسان این شرایط وجود ندارد و هیچ حمایتی از ابومسلم نمی‌شود.

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم افزود:در هفته‌های اخیر که ابومسلم در اختیار استان و هیات فوتبال قرار گرفته تنها یک نفر به ما کمک مالی کرده است. متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که من خجالت می‌کشم به صورت بازیکنانم نگاه کنم؛ چرا که تنها 10 میلیون تومان بین بازیکنان تقسیم شده که شب عید برخی 100 هزار تومان و برخی 300 تا 400 هزار تومان دریافت کردند.

عزیزی با بیان اینکه واقعاً زشت است که نزدیک عید از بی‌پولی آه و ناله کنم، عنوان کرد: حسین هدایتی هم در تماسی قول مساعد برای کمک مالی به ابومسلم داد، اما به وعده‌اش عمل نکرد. از طرفی من هم که نمی‌توانستم به صورت بازیکنانم نگاه کنم تمرینات را تعطیل کردم.

وی اظهار داشت: بازیکنانم با غیرتی که داشتند گفتن که ما پول نمی‌خواهیم و در این چند هفته باقی مانده هم برای ابومسلم بازی خواهیم کرد. صد رحمت به غیرت این بازیکنان که در چنین شرایطی برای ابومسلم بازی می‌کنند. هیچ مربی نمی‌آید با این شرایط کار کند. تیمی که بزرگترین فوتبالیست‌ها را به ایران معرفی کرد امروز متاسفانه به دلیل بی‌‌پولی 11 بازیکن خود را از دست می‌دهد و هیچکس به دادش نمی‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها