گفت‌وگو با پیام صادقیان، هافبک جوان پرسپولیس

پایان خوش فصل وحشتناک

چک صادقیان برگشت می خورد ؟

بحران حکم جلب در پرسپولیس!

بعد از دردسرهای پرسپولیسی ها با اتومبیل های بی سند حالا نوبت چک هایی است که احتمال برگشت خوردن آنها وجود دارد تا دردسر جدیدی برای پرسپولیسی ها به وجود بیاید.
کد خبر: ۶۵۵۴۲۱
بحران حکم جلب در پرسپولیس!

سایت جام جم ورزشی - یک هفته پیش به دلیل مشکلات مرتبط با همان اتومبیل های بدون سند حکم جلب رضا حقیقی صادر شده بود و حالا همین اتفاق قرار است برای یکی دیگر از بازیکنان بیفتد. پیام صادقیان یکی از بازیکنانی است که به دلیل مشکلات مالی با دردسر مواجه شده است. این بازیکن می گوید که ابتدای فصل پول گرفت و پس از آن دیگر رنگ پول را ندید. بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل می گوید اگر مشکلش حل نشود به پیشنهادی اروپایی اش پاسخ مثبت می دهد و از پرسپولیس می رود. البته اینکه منظور صادقیان از کدام پیشنهاد اروپایی است بماند اما خبر می رسد او هفته آینده 120 میلیون تومان چک دارد که اگر پاس نشود به دلیل چک برگشتی دستگیرش می‌کنند.

صادقیان در این باره گفته است: در ابتدای فصل با پرسپولیس به توافق نرسیده بودم اما به خاطر هواداران و دایی قرارداد امضا کردم و به خاطر همان‌ها هم در 3 بازی آینده با قدرت حضور پیدا می‌کنم اما اگر پولم را ندهند برای فصل بعد با اجازه دایی که مانند پدر و برادر بزرگ‌ترم است به پیشنهادات خارجی‌ام از ایتالیا،‌ ترکیه و قطر فکر می‌کنم. به این صورت حداقل می‌توانم خرج زندگی‌ام را تامین کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها