علی دایی و اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در موسسه ماهک با کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۵۵۳۸۸
دایی و دستیارانش به دیدار کودکان سرطانی رفتند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ علی دایی که در اولین شب حضور در شهرستان ساری به دیدار محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاعی پرسپولیس رفته بود درپی هماهنگی های به عمل آمده امشب به اتفاق کریم باقری، بهزاد غلامپور، جواد منافی، محمدرضا فروزانی، محمد دایی ومحمدرضا مولایی به مجتمع نگهداری کودکان سرطانی رفت و اعضای کادر فنی پرسپولیس در موسسه ماهک با کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کرده و پای درد دل های آنها نشسته و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

اغلب کودکان علاقه مند به پرسپولیس و علی دایی بوده و قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری را یکی از آرزوهای خود دانسته و از مربیان درخواست می کردند تمام تلاش خود را برای قهرمانی سرخپوشان و شادی هواداران انجام دهند.

دایی و دستیارانش نیز از این کودکان خواستند برای قهرمانی پرسپولیس دعا کنند. برخی از کودکان سرطانی نامه هایی را به علی دایی و کریم باقری دادند.عباس بهروان مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ و رییس هیئت فوتبال استان مازندران، محمد کاظمی رئیس هیئت فوتبال منطقه یک استان مازندران و حمید عباسی مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس نیز اعضای کادر فنی پرسپولیس را در این امر خیرخواهانه همراهی می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها