رقابت‌های فرمول یک - چین

ادامه قدرتنمایی رانندگان مرسدس

مدیربرنامه های میشائیل شوماخر اعلام کرد نشانه های امیدوار کننده کوچکی در وضعیت راننده پیشین رقابتهای فرمول یک دیده شده است.
کد خبر: ۶۵۴۹۶۳
نشانه‌های کوچک امیدوارکننده در وضعیت میشائیل شوماخر

سایت جام جم ورزشی - زابین کم مدیر برنامه و سخنگوی وضعیت میشائیل شوماخر اعلام کرد ما همه اطمینان داریم و امیدوار هستیم شوماخر هر چه زودتر از حالت کما خارج شود.

زابین گفت: نشانه های کوچک امیدوار کننده ای در وضعیت شوماخر دیده شده است اما به خوبی می دانیم که باید بسیار صبور باشیم. صدمات شدیدی به سر میشائیل وارد شده و باید امیدوار باشیم وضعیت او هر روز بهتر و بهتر شود.

مدیر برنامه های شوماخر در ادامه افزود: از همان ابتدا مشخص بود که میشائیل جنگ سخت و طولانی را برای بدست آوردن سلامت خود پیش رو دارد. در کنار پزشکانی که به همه آنها اطمینان داریم این مبارزه را ادامه می دهیم تا بالاخره میشائیل بیدار شود.

به گزارش مهر پیش از این پزشکان اعلام کرده بودند تنها یک معجزه می تواند شوماخر را به زندگی باز گرداند. شوماخر به دلیل برخورد سرش با سنگ هنگام اسکی کردن در ماه دسامبر به کما رفت و اکنون 2 ماه است در این وضعیت قرار دارد. پزشکان در هفته های اخیر با کاهش میزان داروهای تجویزی تلاش می کنند میشائیل را از حالت کما خارج کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
ای دنیای عبرت بین .! میشائیل شوماخر با این همه بزرگی وافتخار چرا به این روز افتاده ؟!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها