پرسپولیسی ها می توانند قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر باشند البته اگر اختلافات درونی باشگاه اجازه بدهد.
کد خبر: ۶۵۴۹۰۹
ائتلاف علیه دایی در مانتو فروشی هفت تیر !

سایت جام جم ورزشی - علی پروین می داند کوچک ترین اتفاقات درون باشگاه پرسپولیس می تواند به بیرون از باشگاه و رسانه ها درز کند بنابراین قرار ملاقات هایش را در مانتوفروشی دوستش در میدان هفت تیر می گذارد. حتی اگر برای یکبار در روزهای آخر سال از حول حوش میدان هفتم تیر رد شده باشید، می دانید که در این روزهای نزدیک به عید در این میدان که پاتوق مانتوهای زنانه است جای سوزن انداختن نیست. حالا حسابش را بکنید که پروین چرا و به چه علت مجبور شده تا قرار ملاقاتش با دو پرسپولیسی سابق(مایلی کهن و مصطفوی ) را به مانتو فروشی یکی از دوستانش در مرکز میدان هفتم تیر منتقل کند. هر چند که حضور سلطان در مانتو فروشی شلوغ دوستش برای خود سوژه های جالبی داشت ولی ملحق شدن داریوش مصطفوی و محمد مایلی کهن از شکل گیری یک گروه قدرتمند و ائتلاف بزرگ برابر شهریار خبر می دهد . یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در این مورد صحبت های جالبی می کند: «علی آقا می داند که اگر در باشگاه مگس پر بزند بعضی ها خبرش را به روزنامه ها می دهند . او می داند که وضعیت باشگاه چطور است. به همین دلیل مجبور شد توی مانتو فروشی دوستش قرار بگذارد. »

ائتلاف پروین با مصطفوی و مایلی کهن بسیار خبرساز خواهد بود. پروین که بر خلاف ادعاهایش ارتباط خوبی با علی دایی ندارد بارها از سوی سرمربی پرسپولیس مورد نقد قرار گرفت و البته هر بار نیز به جای موضع گیری به تعریف و تمجید از او پرداخت. به هرحال اخباری هم درباره اضافه شدن احمدرضا عابدزاده به این ائتلاف به گوش می رسد. به نظر شما کدام یک قوی ترند؟ مربع پروین- مایلی کهن- مصطفوی - عابدزاده و یا علی دایی تنها؟!

سید احسان هاشمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بیننده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
مطمنا دایی.
م
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
سلطان علی پروین
فرزند آذربایجان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
چون علی دایی فقط توكل به خدا میكند مسلما پیروز خواهد بود از كارهای خیر علی دایی كه بدون ریا انجام میدهد فقط خدا خبر دارد .و خدا هم حفظش میكند

نیازمندی ها