تیم فوتبال خوستان اولین پیروزی آسیایی خود را با غلبه بر الفتح عریستان در اهواز جشن گرفت .
کد خبر: ۶۵۴۷۱۰
اولین پیروزی آسیایی فولاد خوزستان

به گزارش جام جم ورزشی ، فولاد خوزستان که در نخستین دیدار خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الجیش قطر به مساوی دست یافته بود ، عصر امروز در دومین بازی خود در عرصه آسیا ، الفتح عربستان را یک بر صفر شکست داد تا اولین سه امتیاز آسیایی خود را در ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر شهر اهواز جشن بگیرد .
شاگردان حسین فرکی در این بازی برتری محسوسی بر حریف عربستانی داشتند تا با وجود آنکه نیمه اول را تن به مساوی بدون گل داده بودند ، در نیمه دوم بر حجم حملات خود افزود و به دنبال برخورد توپ به دست مدافع حریف صاحب یک شربه پنالتی شوند . بختیار رحمانی که یکی از بهترین های تیم فولاد در این فصل به حساب آمده با ضربه ای دقیق دروزاه الفتح را گشود تا هواداران فولاد خوزستان غرق در شادی شوند . هر چند در دقایق پایانی بازی الفتح خود را برای به تساوی کشاندن بازی به آب و آتش زد اما دروازه سوشا مکانی و فولاد بسته ماند تا با توجه به پیروزی الجیش قطر بر بنیادکار ازبکستان ، فولاد به همراه این تیم قطری با 4 امتیاز در بالای جدول گروه قرار گیرد . البته فولاد به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاده است .

فولاد در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، لیندو پادونی، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، عبدالله کرمی، بختیار رحمانی، شهاب کرمی، ایوب کلانتری، امید خالدی، مهرداد جماعتی، غلامرضا رضایی به میدان رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها