مردی که با جعل عنوان مامور اداره گاز، وارد خانه‌ای در شهرستان قدس در غرب استان تهران شده و با زخمی کردن زن صاحبخانه طلاهایش را دزدیده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۲۳۹۹
مامور قلابی اداره گاز سارق طلا بود

به گزارش جام‌جم، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس (قلعه حسن‌خان) در این باره گفت: مردی با حضور در دادسرا از مردی به اتهام زخمی کردن همسرش و سرقت طلاهای او شکایت کرد.

محسن پورساداتی افزود: در تحقیق از شاکی معلوم شد، همسرش توسط سارق زخمی شده و پس از سرقت طلاهایش فرار کرده و همسایه‌ها همسر او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

وی یادآور شد: در پی این شکایت، تحقیقات پلیس آگاهی آغاز و ماموران در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند، آنها روز حادثه با شنیدن صدای کمک‌خواهی همسر شاکی به خیابان آمده و همان موقع مردی را دیده‌اند که چاقو به دست ازخانه زن همسایه خارج شده و با سوار شدن به یک خودروی عبوری فرار کرده است و با ورود به خانه این زن متوجه حادثه شده‌اند.

بازپرس پرونده افزود: پس از بهبود همسر شاکی و در تحقیق از او معلوم شد، روز حادثه وقتی همراه فرزندش در خانه بوده‌اند، زنگ در به صدا در آمده و وقتی پسر خردسال خانواده در حیاط را باز کرده، مردی با معرفی خود به عنوان مامور اداره گاز از او خواسته مادرش را صدا بزند تا وی کارکرد کنتور را بنویسد.

وی تصریح کرد: زن جوان وقتی به سراغ مامور اداره گاز می‌رود، او ادعا می‌کند کنتور خراب است و باید آن را عوض کند، اما پیش از آن باید قبض پرداختی ماه‌های پیش را نگاه کند که زن جوان با اعتماد به وی وقتی قبض‌ها را برای مامور اداره گاز می‌آورد، ناگهان مرد جوان با چاقو به زن صاحبخانه حمله و او را بشدت زخمی می‌کند و با سرقت النگوهای وی که پنج میلیون تومان ارزش داشته، متواری می‌شود.

پورساداتی افزود: با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، جستجو برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که ماموران چند روز پیش خانه‌ای را در یکی از محله‌های شهر شناسایی کردند که صاحب آن شباهت به متهمی داشت که پلیس در تعقیبش بود، بنابراین با هماهنگی قضایی متهم دستگیر شد.

بازپرس پرونده تصریح کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با شاکی زن و چند نفر از همسایه‌ها که شاهد حادثه بودند، از سوی آنها شناسایی شد.

با اعتراف متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها