باب شدن یک پدیده زشت در میان ورزشی ها

مشهور شدن به قیمت منفور شدن!

برخی از چهره های ورزشی خیلی راحت به هم توهین می کنند و از به کار بردن واژه های زشت بعضا با بار حقوقی و کیفری هیچ ابایی ندارند.
کد خبر: ۶۵۱۲۶۱
مشهور شدن به قیمت منفور شدن!

سایت جام جم ورزشی -وقتی پرده ادب و متانت بیفتد نتیجه اش همین می شود که برخی در صحبت های خود بدون در نظر گرفتن جانب ادب حرف هایی می زنند که پر از الفاظ زشت و توهین آمیز است. پرده دری و به کار بردن الفاظ ناپسند در برخی از گفت و گوهای رسانه ای باب شده است، به خصوص در میان ورزشی ها. این روزها می توانید مصاحبه های مختلفی را ببینید که در آن افراد مختلف رقیب یا به تعبیر دیگر دشمن خود را آماج انواع حمله های کلامی توهین آمیز قرار می دهند. قصد جانب داری از علی دایی و یا هر چهره دیگری را نداریم اما اوج توهین های کلامی و اتهامات زشت و ناپسند را می توانیم در گفت و گوهای اخیر محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی ببینیم، یعنی همان کسی که علی دایی را «قلدر» خطاب می کند و می گوید که او «آدم نیست». همان مایلی کهنی که ادعا دارد «پوزه غرور» علی دایی را به خاک می مالد و از سر اختلافات قدیمی اتهام زشت «کارت به کارت کردن» را به او نسبت می دهد. او فکر می کند در حال انتقاد کردن از علی دایی است اما در واقع به او شدیدا توهین می کند. البته مایلی کهن در این میان مطرح نیست، حالا نوبت دستیار ابدی او یعنی نادر فریاد شیران رسیده تا با تبعیت از مایلی کهن در گفت و گوهای خود الفاظ زشت و ناپسند به کار ببرد و علی دایی را سیبل توهین های خود کند. او که هیچ اختلافی با علی دایی ندارد اکنون سعی می کند هر دو هفته یک بار علیه سرمربی پرسپولیس مصاحبه کند و همان ادبیاتی را به کار ببرد که مایلی کهن استفاده می کند. او امروز در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها بدون اینکه از علی دایی نامی ببرد او را «آقا قلدره» خطاب می کند و همان اتهام «کارت به کارت کردن» را به او نسبت می دهد. فریاد شیران می گوید اگر فلان کار را نکند «بی شرف» است. باز هم تاکید می کنیم که قصد جانبداری از علی دایی را نداریم اما به نظر می آید این ادبیات فریادشیران بیش از آنکه برای حمایت از مایلی کهن باشد به تلاش این مربی برای مطرح شدن و در صدر اخبار خبرگزاری ها قرار گرفتن مربوط می شود. رسیدن به شهرت تلاش و زحمت زیادی می خواهد اما دستیار ابدی مایلی کهن بدترین راه را برای رسیدن به شهرت انتخاب کرده است. کسانی که با الفاظ زشت و ناپسند شهرت را می خواهند هر چند به هدف خود می رسند اما چهره ای منفور در جامعه ورزشی از خود بر جای می گذارند. مشهور شدن به قیمت منفور شدن هنر بزرگی است که خوب از مایلی کهن و دستیارش برمی آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
1- آقای فریاد شیران وای بر تو كه بنده خدا رو آقا قلدره خطاب می كنی. محض اطلاع جنابعالی بگویم كه همین آقا قلدره بدون هیچ چشمداشتی و بدون اینكه با خودش عكاس و خبرنگار ببره تعدادی زندانی دیه و مهریه رو آزاد كرده. این آقا قلدره خانه های رایگان در اختیار نیازمندان قرار داده، این آقا قلدره... 2- بددهانی و بی ادبی را از ارباب خود مایلی كهن یاد گرفتید. آقا قلدره، كارت به كارت و دیگر اتهامات زشت چیزهایی هستند كه فقط در دهان شما و اربابتان(مایلی) جای می گیرد. 3- صدقه سر شهریار محبوب و دوست داشتنی ما علی دایی شما یعنی آقای نادر فریاد شیران حسابی خودتان را مطرح كردید. آیا تا الان بس نبود؟ 4- ارباب شما كه از شما مشهورتر بود به دلیل اختلاف با علی دایی به شدت منفور شد حال شما كه دیگه نصف شهرت اربابتان را هم ندارید. چطور به خودتان اجازه میدید درباره یك اسطوره این طور حرف بزنید؟ رسیدن به شهرت حتی به قیمت منفور شدن را دوست دارید؟ در این گزارش حق مطلب نسبت به شما ادا شده. 5- خبرگزاری وزین جام جم آنلاین! شان و مرتبه خبرگزاری شما خیلی بالاست پس خواهش می كنم، واقعا خواهش می كنم با هر كسی مصاحبه نكنید مخصوصا با انسان های بی ادب و تهمت زن كه قطعا در آن دنیا دلیلی برای یاوه های خود نخواهند داشت. با تشكر از شما.
چ
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
واقعا قصد جانب داری از علی داییو نداری؟
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
دیگه دست این آقا و دستیارش واسه همه رو شده. خیلی ضایع اند بخدا!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها