در بازی با صبا وقتی هواداران آمدند، خاطر بچه‌ها جمع و خیالشان راحت شد. حضور تماشاگران بهترین هدیه بود تا بچه‌ها برای اجرای قولی که به آنها داده بودند، مصمم‌تر باشند.
کد خبر: ۶۴۹۴۰۶
منافی: قعرنشین ها در روزهای پایانی لیگ خطرناک هستند

سایت جام جم ورزشی - جواد منافی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بعد از فشار و هجمه‌ای که روی بچه‌ها بود، نتیجه خوبی در این هفته به دست آمد و فشارها را کمتر کرد. بازیکنان به خاطر قولی که به هواداران داده بودند تمام تلاش خود را انجام دادند و البته مصمم هستند این کار را به خوبی تمام کنند.

وی ادامه داد: در این مدت شرایط سختی بر بچه‌ها گذشت ولی خدا را شکر با همت بچه‌ها و تدابیری که به کار گرفته شد آن روزها را پشت سر گذاشتیم و توانستیم مردم را با این عیدی خوشحال کنیم. دوست نداشتیم هواداران این تعطیلات طولانی را با آن شرایط پشت سر بگذارند و سال جدید را با ناراحتی شروع کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته این تعطیلات به ضرر ما تمام می‌شود. رقبای ما در بالای جدول در شرایط مسابقه خواهند بود و ما امیدواریم با تدابیری که به کار گرفته می‌شود اثرات این مساله را کمتر کنیم. حریفان ما هم شرایط مشابهی دارند، با این تفاوت که الان بچه‌ها در شرایط روحی و انگیزشی خوبی قرار دارند که حالا باید آن را تا بیش از یک ماه حفظ کنیم و این کار آسانی نخواهد بود. هر چند یک نقطه قوت ما برای آن سه بازی این است که بعد از بازگشت مهرداد پولادی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محسن مسلمان هم تا آن زمان آماده می‌شوند و دست سرمربی بازتر خواهد بود.

منافی تصریح کرد: نباید تصور کنیم چون با تیم‌های پائین جدول بازی داریم، کار ما آسان خواهد بود. تیم‌های پائین جدول که برای بقا یا حتی برای اثبات شایستگی خود می‌جنگند در روزهای پایانی لیگ، حریفان خطرناکی هستند و باید بسیار مراقب باشیم. البته بچه‌ها هم، هم‌پیمان شده‌اند که با گذشتن از مشکلات به آنچه حق پرسپولیس است، دست پیدا کنند. هواداران پرسپولیس با حضور خود در بازی با صبا بهترین هدیه را به بچه‌ها دادند و انرژی خاصی را ایجاد کردند و واقعا اینطور بود که بچه‌ها به خاطر هواداران، بیش از توان معمول خود را گذاشتند تا به آنها هدیه بدهند. این حضور نشان داد که پرسپولیسی‌ها هیچ چیز غیر از موفقیت نمی‌خواهند و همین باعث شد که بچه‌ها از کنار سایر حرف‌ها بگذرند و بازی خوبی را انجام دادند.

مربی پرسپولیس درباره تغییر روش پرسپولیس در این بازی گفت: ما می‌دانستیم سه امتیاز این بازی برای ما در حکم مرگ و زندگی است و آقای دایی تصمیم گرفت با دو فوروارد بازی کنیم و تا حدی هم ریسک را چاشنی کار خودمان کردیم. البته آن پنالتی که کارشناسان گفتند درست نبود، می‌توانست کار ما را سخت کند ولی در ادامه بچه‌ها با یک بازی منطقی و اصولی به هدف خود رسیدند و فقط ای کاش آن گل دقیقه 90 را نمی‌خوردیم چون نیلسون واقعا روز خوبی داشت.

منافی در پایان درباره دعوت صادقیان به تیم ملی گفت: بازیکنان ما جوان هستند و آینده برای آنها است. ما نفراتی مثل عالیشاه و مسلمان را داریم که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند. پیام هم لیاقتش را داشت و خدا را شکر آقای کروش نسبت به او نظر مثبتی نشان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها