باشگاه های ما برنامه ریزی درستی ندارند

پیروانی: ایرانی ها نمی توانند قهرمان آسیا شوند

در حالی که فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در آستانه آغاز شدن است افشین پیروانی می گوید که در این فصل هم هیچ کدام از تیم های ایرانی قهرمان نمی شوند.
کد خبر: ۶۴۹۳۹۳
پیروانی: ایرانی ها نمی توانند قهرمان آسیا شوند

سایت جام جم ورزشی -افشین پیروانی با بیان این که امسال همانند سال‌های گذشته هیچ تیمی از ایران قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نخواهد شد، اظهار کرد: باشگاه‌های ما در بسیاری از مسائل از جمله برنامه‌ریزی، امکانات و همینطور مسائل اقتصادی دچار مشکل هستند. باید در نظر داشت که هیچ بازیکن خارجی خوبی هم در باشگاه‌ها بازی نمی‌کنند.

وی افزود: با شرایط موجود در ایران فقط می‌خواهیم سهمیه آسیا را بگیریم و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چند بازی را برگزار کنیم و هیچکدام از تیم‌های ما به فکر قهرمانی در این مسابقات نیستند. آنها برنامه‌ریزی درستی ندارند.

پیروانی تصریح کرد: ما در جذب بازیکن خارجی هم دچار مشکل هستیم. در نظر داشته باشید بازیکنان خارجی که در ایران حضور دارند یا نیمکت‌نشین هستند و یا آن کیفیت لازم را ارائه نمی‌دهند. باشگاه گوآنگژوی چین که قهرمان شد، برنامه‌ریزی بلندمدتی داشت. آنها مارچلو لیپی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند و با جذب تعدادی بازیکن خارجی سطح بالا به قهرمانی رسیدند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌ها اظهار کرد: تیم گوآنگژو که سال قبل قهرمان شد، به هیچ عنوان مشکل مالی نداشت اما تیم‌های ما که خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنند، مشکلات مالی فراوانی دارند طوری که بازیکنان هر روز از عدم دریافت مطالبات خود صحبت می‌کنند.

پیروانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با شرایط نابسامان موجود چطور تیم ملی در هشت سال گذشته توانسته دو بار به جام‌جهانی صعود کند به ایسنا گفت: تیم ملی هم با اما و اگر به جام‌جهانی صعود کرده است. در نظر داشته باشید ما نتوانستیم مقتدرانه به جام‌جهانی صعود کنیم. در این دوره که کشورهای قطر و لبنان در مقدماتی جام‌جهانی با ما همگروه بودند، کار سختی برای صعود نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها