می‌خواهم حرف نزنم اما اجازه نمی‌دهند

کریمی: نقل و قول‌های کذب از زبان من منتشر می‌کنند

جنجالی که به باشگاه هم کشیده شد

رسوایی بازیکن تیم شهرستانی

باز هم فوتبال ایران و باز هم یک رسوایی اخلاقی و باز هم یک پرونده سیاه دیگر. اینبار پای بازیکن جوان یک تیم شهرستانی لیگ برتری در میان است.
کد خبر: ۶۴۹۳۲۳
رسوایی بازیکن تیم شهرستانی

سایت جام جم ورزشی - بازیکن یک تیم شهرستانی لیگ برتری به دلیل یک رسوایی اخلاقی بزرگ به دردسری جدی افتاده است. ماجرا از این قرار است که این فوتبالیست جوان مدت ها با دختری ارتباط داشت و به او قول ازدواج هم داده بود اما در حالی که مدت زمان زیادی به نامزدی وی نمانده بود این فوتبالیست با دختر دیگری ارتباط برقرار کرد و این دو در حالی که در ساعات پایانی شب با هم در حال خروج از آپارتمان فوتبالیست بودند توسط نامزد فوتبالیست مربوطه رویت شدند! به هر حال نامزد این فوتبالیست حسابی جنجال به راه انداخت و حتی این موضوع را به باشگاه هم کشاند. شنیده می شود این باشگاه تذکر جدی به فوتبالیست جوان خود داده و حتی تهدید به اخراج وی کرده است. آخرین اخبار حاکی از این است که این بازیکن قول داده دیگر تمام حواسش به فوتبال باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
حالا باید استقلال مواظب باشه كه این موضوع را هم به تیم ما متصل نكنند و همچنین امیرخان قلعه نویی بهوش باش شماهارو درگیر این مشكل نكنند این مطبوعات راستین!
نریمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
این خبر شما كاملا دروغه چون شكر خدا تمام فوتبالیست های كشور ما همگی اخلاق طیب و طاهری دارند و این وصله های ناجور به آنها نمی چسبد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها