رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قزاقستان

نمایندگان ایران در 3 وزن حریفان خود را شناختند

فدراسیون کشتی کشورمان از تخصیص حق سفره به قهرمانان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور پس از رقابت های جهانی 2014 ازبکستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۹۴۷
قهرمانان ملی کشتی حق سفره می گیرند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون کشتی، طرح تخصیص حق سفره قهرمانان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان کشور به شرح زیر است.

1- کشتی گیرانی که در رده سنی بزرگسالان و در رشته آزاد و فرنگی در چارچوب فرآیند انتخابی تیم ملی در هر سال با حضور در رقابت های مرحله نهایی انتخابی، موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات المپیک، جهانی و بازی های آسیایی، می شوند به مدت یک سال پس از اتمام رقابت های مذکور، ماهانه مبلغ 20 میلیون ریال (حق الزحمه) از فدراسیون کشتی دریافت خواهند کرد.

2- کشتی گیرانی که در چارچوب مفاد بند یکم به صورت توامان موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی می شوند، به مدت یکسال (12 ماه) پس از اتمام رقابت های مذکور (بازی های آسیایی)، ماهانه مبلغ 30 میلیون ریال (حق الزحمه) از فدراسیون کشتی دریافت می نمایند.

3- در صورت تکرار موقعیت پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت های ذکر شده بر اساس مفاد بند یکم، از سال 1393 (سال مبنا) به بعد، به ازاء هر سال معادل مبلغ پنج میلیون ریال مازاد بر مبلغ یاد شده به دریافتی ماهیانه کشتی گیران ذیربط اضافه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها