تداوم باشگاه گردی کاپیتان سابق استقلال

فرهاد مجیدی سر از باشگاه کوئینزپارک رنجرز درآورد+عکس

کد خبر: ۶۴۸۶۶۵
دین محمدی: امیدوارم با حمایت هواداران الشباب را ببریم

بازی سختی را پیشرو داریم. الشباب همیشه در آسیا خوب کار می کند و از بازیکنان خوب و گران قیمتی هم برخوردار است اما ما هم استقلال هستیم و در آسیا شناخته شده و پر قدرت.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیروس دین محمدی در خصوص عملکرد استقلال مقابل ملوان گفت: روز ، روز استقلال نبود و ملوانی ها هر توپی که می زدند با برخورد به بازیکنان ما به گل تبدیل می شد تا روز ، روز ملوانی ها باشد و آن ها به 3 امتیاز برسند.
وی در ادامه افزود: با این حال بچه های ما در این بازی زحمت خود را کشیدند اما فوتبال همین است بعضی وقت ها با ما است و بعضی از وقت ها هم نه. به نظرم اگر ما گل سوم را نمی خوردیم فرصت جبران داشتیم اما دریافت گل سوم کار ما را سخت کرد.
آنالیزور استقلال در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ گفت: من اعتقاد دارم ،هنوز شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ داریم . چرا که بازی های رودر رویی را با مدعیان قهرمانی داریم و می توانیم با برد در این بازی ها به قهرمانی برسیم. بچه های ما باید به برد در 3 بازی باقی مانده فکر کنند تا به امید خدا با برد در همه بازی های باقی مانده قهرمانی در لیگ را متعلق به خودمان کنیم.
پیشکسوت استقلال بازی با الشباب را این گونه پیش بینی کرد: بازی سختی را پیشرو داریم. الشباب همیشه در آسیا خوب کار می کند و از بازیکنان خوب و گران قیمتی هم برخوردار است اما ما هم استقلال هستیم و در آسیا شناخته شده و پر قدرت. در این دیدار هم به دنبال کسب برد مقابل حریف مان هستیم و از امتیاز میز بانی مان هم استفاده خواهیم کرد. امیدوارم با حمایت خوب هواداران مان در این بازی و کسب پیروزی مقابل الشباب روحیه به تیم ما برگردد تا با شرایطی بهتر لیگ را ادامه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها