تداوم باشگاه گردی کاپیتان سابق استقلال

فرهاد مجیدی سر از باشگاه کوئینزپارک رنجرز درآورد+عکس

کد خبر: ۶۴۸۶۶۲
جوهرچی: زمین انزلی فقط چند لک لک کم داشت

زمین انزلی مثل یک مرداب بود و فقط چند لک لک کم داشت که در آن راه بروند. در این زمین راه رفتن هم سخت بود، چه برسد به فوتبال بازی کردن

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، حسن جوهرچی در گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شکست تیم مقابل ملوان گفت: زمین انزلی مثل یک مرداب بود و فقط چند لک لک کم داشت که در آن راه بروند. در این زمین راه رفتن هم سخت بود، چه برسد به فوتبال بازی کردن. اگر هم ملوان در این زمین توانست فوتبال بازی کند به این دلیل بود که به بازی در آن عادت داشت و حداقل در هفته 5 روز را آنجا تمرین می کند. به اعتقاد من فکری باید به حال زمین این ورزشگاه کرد.
بازیگر استقلالی تلویزیون در ادامه گفت: این شکست چیزی از شایستگی های استقلال کم نمی کند. من به بازیکنان این تیم خسته نباشید می گویم و امیدوارم این تیم بتواند در بازی با الشباب به پیروزی برسد. اگردر این بازی هواداران استقبال خوبی از بازی داشته باشند، استقلال خیلی بهتر می تواند کار کند تا به امید خدا با ارائه یک بازی حساب شده و با برنامه به پیروزی برسد.
وی در پایان گفت: به اعتقاد بنده استقلال هنوز هم شانس اول قهرمانی در لیگ است و می تواند با برد در 3 بازی باقی مانده اش باز هم عنوان قهرمانی را متعلق به خود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
خب اگه واقعا یك لك لك كم داشت تو كه بودی حسن خطر
خوو میرفتی تو زمین تا لك لكشونم جور شه البته مهدی رحمتی هم دست كمی از لك لك قصه ما نداشت
هستی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
مرسی از حسن جوهرچی با ادب.. برعكس بعضی ها كه خیلی بی ادبن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها