شبکه بزرگ سرقت از خانه‌های تهران منهدم شد

گروگانگیری تبهکاران برای سرقت طلا

دو عضو یک باند که شبانه از خانه‌های مردم شهرستان شهریار و اندیشه در غرب استان تهران سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۸۴۷۷
ردپای سرقت از منازل به سارقان فراری رسید

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد. در تحقیق از شاکی معلوم شد او و خانواده‌اش وقتی از مهمانی بازگشته‌اند، متوجه تخریب قفل در و سرقت طلا، پول و مقداری از وسایل خانه‌شان شده‌اند.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی بازپرس برجسته، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان شب‌رو و کشف اموال سرقتی ادامه داشت تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی از سرقت لوازم خانه‌هایشان خبر دادند.

با تحقیق از شاکیان جدید و بررسی از محله‌های سرقت، معلوم شد سرقت‌ها به یک شیوه انجام شده است.

پرس‌وجو از همسایه‌ها معلوم کرد، آنها ساعاتی پیش از سرقت‌ها چند نفر غریبه را در محله دیده بودند و وقتی علت حضورشان را پرسیدند، آنها ادعا کرده‌اند از باربری آمده‌اند تا لوازم خانه را به محل دیگری انتقال دهند، اما نشانی فردی که قصد اسباب‌کشی را دارد، گم کرده‌اند.

با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران احتمال دادند کارگران قلابی باربری در این سرقت‌ها نقش دارند. در حالی که جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت، مردی با مرکز فوریت‌ های پلیسی110 تماس گرفت و خبر داد که چهار مرد در حال انتقال لوازم خانه یکی از همسایگانش در غیاب او هستند.

ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه شدند، صاحبخانه بازگشته و متوجه سرقت اموال خود شده است و سارقان فرار کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات، ماموران در بازبینی دوربین مداربسته این خانه، تصاویر چهار مرد جوان را به دست آوردند و معلوم شد دو نفر از آنها از افراد سابقه‌داری هستند که چندی پیش از زندان آزاد شده‌اند سپس پاتوق‌های متهمان فراری زیر نظر گرفته شد و دو روز پیش دو متهم سابقه‌دار دستگیر شدند و به سرقت‌ها با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
باید احكام اسلامی روی این جور دزدها انجام بشه و دستشون ببرن تا از برای دیگران عبرت بشه دزدی خیلی زیاد شده .زندان شده دانشگاه میرن چیزایی كه بلد نیستن هم یاد میگیرن دوباره با خیال راحت میان بیرون دوباره كارشون رو شروع میكنن . باید به مردم هم اجازه بدن هركی كه وارد خونشون شد پدرشون در بیارن نه اینكه اگه دزدی رو كسی گرفت كتك زد باید بره دیه بده اینكارو كردن كه مردم هم دیگه به كمك همسایه یا دیگران نمیرن تو امریكا اگه كسی وارد خانه كسی بشه اگه بزنن بكشنش میگن بی خود كردی كه وارد خانه كسی شدی ولی تو ایران باید چای براش بیاری بعد هم زنگ بزنی به پلیس واگرنه به جرم كتك زدن دزد در حین انجام وظیفه خودت ام باید بری دادگاه و دیه بدی
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
قطع دست دزد هایی كه تازه از زندان آزاد شده را خواهانیم
وبگرد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
خواهان قطع دست زندانیان تازه آزاد شده در این سرقت هستیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها