تیم فوتبال پرسپولیس 380 روز در ورزشگاه آزادی بازی را به حریفان واگذار نکرده.
کد خبر: ۶۴۸۳۶۶
پرسپولیس 380 روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی


به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل صبای قم رکورد بازی های بدون باخت خود در ورزشگاه آزادی را حفظ کرد.

سرخپوشان 346 روز است که در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی مقابل حریفان خود متحمل شکست نشده اند و با امتیاز میدان را ترک کرده اند.

از آنجا که بازی پرسپولیس و راه آهن نیز در سال 93 برگزار خواهد شد پرسپولیس رکورد 380 روز بازی بدون باخت در ورزشگاه آزادی ثبت خواهد کرد.

آخرین باخت سرخپوشان در ورزشگاه آزادی به 20 اسفند سال گذشته برمی گردد که پرسپولیس در بازی مقابل راه آهن بازی را واگذار کرد.

همچنین نیلسون کوریا دروازه بان برزیلی تیم پرسپولیس نیز در 15 بازی اخیر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تنها سه گل دریافت کرده است و از نظر آمار گل های خورده در آزادی آمار خیره کننده ای از خود برجای گذاشته.

تیم فوتبال پرسپولیس با 13 گل خورده در 27 بازی فصل جاری بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده است.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری با کسب 14 پیروزی در 27 بازی برگزار شده همچون تیم های استقلال و فولاد رکورد بیشترین برد را به خود اختصاص داده است. از سویی دیگر تیم فوتبال پرسپولیس به همراه صبای قم با 7 تساوی پس از تیم ملوان کمترین تساوی را داشته.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس با 30 گل زده ، 13 گل خورده و تفاضل مثبت 17 از بهترین تفاضل گل در میان 16 تیم لیگ برتری برخوردار است. بدین ترتیب سرخپوشان در آیتم گل های خورده، تفاضل و بیشترین برد بهترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها