سرپرست تیم استقلال گفت: اگر قبول داریم که سرمربی‌ای داریم که به همه زوایای فوتبال اشراف دارد، پس صحبت‌هایش برادرانه و پدرانه است و اشتباهات بازیکنان را گوشزد می‌کند.
کد خبر: ۶۴۸۲۰۱
توضیحات سرپرست استقلال در مورد غضب قلعه نویی

میرشاد ماجدی پس از پایان دیدار رسانه ورزش و پیشکسوتان استقلال، گفت: این همه توهین در انزلی به ما شد، کسی ندید بعد، پژمان نوری را به عنوان بازیکن اخلاق معرفی کردند. من نمی دانم معنایش چیست، یعنی در یک جایگاه اتفاقی رخ می‌دهد و همه هجمه‌ها روی یک نفر باشد و بازیکن جواب ندهد و در آخر بگویند خیلی آدم خوبی هستی!

وی افزود: فکر می‌کنم این درست نیست و به جای این کارها باید زیبایی‌های فوتبال را به تصویر بکشیم. متأسفانه هر وقت راهی انزلی می‌شویم اتفاقاتی رخ می‌دهد. حداقل مسئولان باید یک حرکتی می‌کردند. قبل از بازی یک اتفاقی در حال رخ دادن بود که اسم تیم پرسپولیس می‌آمد که سریع وارد صحنه شدیم و اجازه ندادیم ادامه داشته باشد. نمی‌دانم چرا مسئولان ملوان این کار را نکردند.

وی در پاسخ به این سؤال که به خاطر شعارهایی که روز گذشته هواداران ملوان علیه بازیکنان استقلال دادند آیا یک امتیاز از آنها کسر می‌شود، گفت: در مورد امتیاز صحبتی نشد. حسن‌زاده، داور و ناظر بازی نیز حضور داشتند و گزارش‌ها را ارائه کردند. بحث ما کسر امتیاز نیست. بحث ما این است که نباید فحاشی در ورزشگاه رخ دهد. فوتبال باید باعث دوستی و رفاقت باشد که متأسفانه همه را از هم دور کرده است.

ماجدی در پاسخ به این سؤال که گویا فیفا هم قبول نکرده که شما بازیکن بگیرید، گفت: نه، اصلا اینطور نیست. گرفتن بازیکن شرایط خاصی داشت. ما تنها ایمان مبعلی را به لیست‌مان اضافه کردیم و حالا هم زمان به پایان رسیده است.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که گویا بعد از پایان بازی در داخل رختکن حاشیه‌هایی رخ داده است، تصریح کرد: بارها گفته‌ام باید متأسف باشیم که خبر از رختکن بیرون می‌رود. به هر حال بازیکن و مربی یک حق و حقوقی دارند. مربی شاید زمان باخت یک داد و بیدادی هم بکند، اما اینکه خبرها بیرون از رختکن می‌رود و رسانه‌ای می‌شود جای تأسف دارد. این جزئی از فوتبال است که بعد از باخت سرمربی از دست بازیکنان ناراحت شود و با آنها برخورد کند.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکل ما این است که خبرهای داخل رختکن رسانه‌ای می‌شود و حتما بنویسید که برای افرادی که خبرهای داخل خانواده را بیرون می‌برند باید متاسف باشیم.

ماجدی در پاسخ به این سؤال که آیا همه مشکل همین است، ادامه داد: فعلا یکی از مشکلات ما همین موضوع است.

مربی تیم استقلال در ادامه در پاسخ به این سؤال که اتفاقاتی در رختکن رخ داده است و بعضی از بازیکنان مدعی هستند که دیالوگ‌هایی که در رختکن رد و بدل می‌شود اصلا خوب نیست، خاطرنشان کرد: ما اگر قبول داریم که سرمربی‌ای داریم که به همه زوایای فوتبال اشراف دارد، صحبت‌هایش برادرانه و پدرانه است و اگر بازیکنان گناهی و اشتباهی می‌کنند به آنها گوشزد می‌کند اما اگر معکوس جلوه کند به نظرم باید سنت فوتبال را بر هم بزنیم.

وی در پایان گفت: ما باید قبول کنیم همانطور که سرمربی در پیروزی‌ها از بازیکنان تشکر می‌کند و حتی در بعضی از باخت‌ها نیز از آنها تشکر می‌کند، به هر حال در یک جایی عصبانی می‌شود. قلعه‌نویی نیز اگر به بازیکنان می‌گوید در زمین اشتباه کردید برای خودش نمی‌گوید به خاطر هواداران است. به هر حال او باید جوابگوی هواداران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها