تهیه‌کننده برنامه نود گفت: آرژانتین و نیجریه سخت‌ترین رقبای ایران در جام‌جهانی هستند.
کد خبر: ۶۴۸۱۹۷
فردوسی‌پور:فوتبال دژاگه یک کلاس‌ بالاتر از دیگران است


عادل فردوسی‌پور در خصوص گروه ایران در جام جهانی و اینکه سخت‌ترین رقیبان ما چه تیم‌هایی هستند،‌ گفت: گروه ایران در جام جهانی بسیار سخت است ولی باید توجه کرد که آرژانتین و نیجریه بدون شک قوی‌ترین رقبای ما خواهند بود.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما چگونه مقابل این تیم‌ها بازی کنیم، تصریح کرد: ما باید به فکر آبروی فوتبالمان هم باشیم و باید حواس‌مان باشد که هم دفاعی بازی کنیم و هم در فاز حمله عملکرد مناسبی داشته باشیم.

مجری و تهیه کننده برنامه نود در ادامه این گفت‌وگو در خصوص اینکه عملکرد کدام یک از بازیکنان ما در جام جهانی می‌تواند تاثیرگذار باشد، گفت: تمام بازیکنان ما خوب هستند ولی قطعا اشکان دژاگه یک کلاس بالاتر از دیگر بازیکنان ما بازی می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور بازیکنان دو رگه در فوتبال ایران را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به اعتقاد من حضور آنها پررنگ بوده و توانستند به تیم ملی ما کمک کنند. فکر می‌کنم این نفراتی که به تیم ملی ما اضافه شدند نقش خوبی در صعود تیم ملی به جام جهانی داشتند.

فردوسی‌پور در پایان صحبت‌هایش در خصوص اینکه بعد از ایران در جام جهانی طرفدار کدام تیم‌ها است، گفت: برزیل و انگلیس تیم‌هایی هستند که سبک بازی آنها را می‌پسندم./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها