کد خبر: ۶۴۸۰۸۶
مایلی کهن: عوامل اصلی کارت به کارت به رفتگران هم توهین می‌کنند

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید عواملی که کارت به کارت کردند، به کارگران شهرداری هم توهین کردند.

محمد مایلی کهن که امروز به لباس رفتگری در ورزشگاه حاضر شده با بیان اینکه به قشر زحمتکش جامعه توهین شده است عنوان کرد: من وظیفه داشتم بیایم به ورزشگاه و به نوعی از دل آن‌ها دربیاورم. البته آن‌ها نیازی به این جور مسائل ندارند.

وی در مورد اینکه چرا لباس کارگران شهرداری را در ورزشگاه پوشیده است گفت: باید در نظر داشته باشیم که لباس رفتگری لباس مقدسی است.

وی ادامه داد: من پیشنهاد می‌دهم حتی مدیران شهرداری در سال، یک روز به صورت نمادین لباس کارگران را بر تن کنند. با این کار شاید بتوانیم به نوعی از این افراد تقدیر کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه امروز در بازی ملوان برابر استقلال طرفدار چه تیمی است نیز گفت: همه ایران سرای من است. این نیز بگذرد و همه باید دست به دست هم دهیم تا از فوتبال زیبا لذت ببریم. پتانسیل فوتبال ما خیلی بیشتر از این است. یک سری از مدیران کوچک باعث شده‌اند ما را به این قانع کنند که حالا ما به جام جهانی برویم و کم گل بخوریم اما من فکر می‌کنم فوتبال ما پتانسیل این را دارد که جزو 10 تیم برتر دنیا باشد.

مایلی کهن در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد شام خوردن مشترک امیر قلعه‌نویی و دراگان اسکوچیچ چیست اظهار کرد:‌ هیچ ایرادی ندارد که مربی با مربی شام صرف کند اما مشکل اصلی اینجاست که عاملان اصلی کارت به کارت مصون می‌مانند و یک عکاس را دو سال محروم می‌کنند. اگر من در هتل با هر مربی شام بخورم، مشکلی پیش نمی‌آید.

وی افزود: نمی‌دانم چرا در جاهایی دچار توهم می‌شویم. باید بدانیم که از ابتدا به ساکن ما این گونه به دنیا آمده‌ایم و نباید با صحبت‌هایمان باعث ناراحتی دیگران شویم. من هم به عنوان کسی که در ورزش حضور دارد آمدم تا به آن‌ها بگویم که از شما عذرخواهی می‌کنم و دست شما را می‌بوسم. ضمنا باید در نظر داشته باشیم آن‌ها ثانیه‌ای از حقوق و مزایای ما ورزشی‌ها را دریافت نکردند.

وی در مورد صحبت‌های خود در برنامه 90 در مورد میزان دریافتی‌های بازیکنان و مربی پرسپولیس تصریح کرد: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دو روز قبل از بازی مقابل استقلال اعتصاب می‌کند در حالی که 84 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است. باید بگویم او 84 درصد از قرارداد یک میلیارد و 750 میلیونی را دریافت کرده است. این کاملا مشهود است و می‌خواهم بگویم این قسمت نمایان قرارداد است و باقی مطالب را شاید خیلی‌ها ندانند. نمی‌دانم چگونه است که این‌ها می‌گویند ما پول دریافت نکرده‌ایم.

وی اضافه کرد: یکی از بازیکنان پرسپولیس می‌گوید من 40 تا 50 میلیون پول قرض کردم تا خرجی زندگی‌ام را بدهم باید بگویم همان بازیکن با قرارداد یک میلیارد تومانی به پرسپولیس آمده و فکر می‌کنم معادل 60 درصد قراردادش را دریافت کرده است.

وی در مورد قرارداد محمد نوری نیز خاطرنشان کرد: او با صداقت تمام اعلام کرده که 850 میلیون از قرارداد یک میلیارد و 100 میلیونی را دریافت کرده است.

مایلی کهن افزود: سرمربی تیم پرسپولیس به وزیر ورزش و مدیرعامل باشگاه اهانت می‌کند و همین طور به کارگران زحمت‌کش شهرداری هم اهانت می‌کند. آن وقت می‌گویند با قرارداد میلیاردی نبسته‌ایم و دریافت نکرده‌ایم.
به گزارش ایسنا وی درباره صحبت‌های محسن مسلمان که گفته است پیشکسوتان پرسپولیس به جای صحبت کردن به سر تمرین بیایند نیز اظهار کرد: محسن مسلمان شرایط سنی‌اش طوری است که شاید هم‌سن نوه من باشد و ضرورت ندارد جواب او را بدهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها