سرمربی آبی ها هنوز امیدوار به قهرمانی است

قلعه نویی: یک امتیاز عقب افتادیم نه 5 امتیاز

سرمربی استقلال تهران گفت:‌ در مجموع ملوانی‌ها لیاقت برد داشتند و به آن‌ها تبریک می‌گویم و این پیروزی مبارک‌شان باشد.
کد خبر: ۶۴۷۹۲۵
قلعه نویی: یک امتیاز عقب افتادیم نه 5 امتیاز

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از شکست 4 بر 2 تیمش برابر ملوان از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر درباره این دیدار گفت: به ملوانی‌ها تبریک می‌گویم به نظرم آن‌ها لیاقت این برد را داشتند ما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. آن‌ها بهتر از ما دویدند و حق‌شان برد بود. در مجموع ملوانی‌ها لیاقت برد داشتند و به آن‌ها تبریک می‌گویم و این پیروزی مبارک‌شان باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند تیمش از قهرمانی فاصله گرفته است یا خیر عنوان کرد: ما هنوز یک امتیاز اختلاف داریم. 5 امتیاز که عقب نیستیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در حالی الان می‌گوید که شرایط زمین خوب نبود که دیروز گفته است چمن ورزشگاه تختی خوب است اظهار کرد: بله من گفته بودم اگر همین شرایط باشد خوب است اما باران آمد و آن شرایط به هم خورد.

او در پاسخ به سوالی درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا تیمش مشکلات بازی امروز را در آسیا هم خواهد داشت اظهار کرد: تیم ما مشکلی ندارد. یک بازی اتفاق افتاده که ملوان بهتر از ما بوده و برده در آسیا شرایط زمینی اینچنین وجود ندارد. ما بعد از این که گل دوم را خوردیم بازی خوبی را ارائه کردیم. در بازی‌های آسیایی مبعلی، تیمو ریان و حیدری حضور دارند که می‌توانند به ما کمک کنند. ان‌شاءالله در‌ آسیا این طور بازی نمی‌کند.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره شام خوردنش با اسکوچیچ سوال کرد و بر این اعتقاد پافشاری می‌کرد که این کار غلط است گفت:‌ شام خوردن چه اشکالی دارد. ایشان در هتل بود که ما این کار را کردیم حالا اگر می‌بردیم چه می‌شد. اگر می‌بردیم هزار حرف برایمان درمی‌آوردند. این سنت ایرانی‌هاست که مهمان‌نواز باشند. ربطی ندارد که در طول فصل بود یا نبود. چرا فکر می‌کنید کار ما درست نبوده است. اگر دو مربی همدیگر را ببینند باید یکی از آن طرف بود یکی از این طرف. متاسفانه کسب و کار کثیفی و آدم‌های کثیف در فوتبال ایران هستند. متاسفانه این تعداد افراد کثیف زیاد هستند که این سوالات را مطرح می‌کنند. همین آقای کریم بوستانی که اینجا هستند، در استادیوم اهواز بودند، قهرمانی را از ما گرفتند الان کنار من هستند. اگر آن بازی می‌باختند این حرف‌های کثیف ادامه پیدا می‌کرد. همین افکار کثیف موجب شده که تعداد تماشاگران به 10 هزار نفر در استادیوم‌ها برسد. ما اینجا آمده‌ایم و شکست خورده‌ایم و این پیروزی مبارک ملوانی‌ها باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
۰
۰
واقعا وقتی استقلال قهرمان میشود آنرا از دهان شیر در می آورد زیرا دشمن زیاد دارد!الآن از امروز داستانهای تیم نفت شروع میشود تا روز بازی!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها