پسر نوجوان که برای پایان دادن به اختلافات و آزار و اذیت دوستش او را به قتل رسانده بود در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۶۴۷۸۰۴
قتل پسر رزمی کار توسط دوست قدیمی

سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: هفته گذشته خانواده پسر 17ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی چالوس از ناپدید شدن وی خبر دادند.

آنها در شکایت خود گفتند؛ پسرمان امروز عصر به باشگاه رفت و دیگر به خانه بازنگشت، تلفن همراهش نیز خاموش است به همین خاطر احتمال می دهیم حادثه ای ناگوار برای وی رخ داده باشد.

در ادامه، تیمی از مأموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند اما هیچ ردی از پسر رزمی کار بدست نیامد.

سرهنگ عظیمی افزود: صبح روز بعد جسد مقتول در حالی که با ضربات چاقو به گردنش به قتل رسیده بود در حاشیه چالوس کشف شد، با کشف جسد پرونده در اختیار کارآگاهان مبارزه با قتل قرار گرفت و مأموران فرضیه های مختلف در خصوص انگیزه قتل را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران اظهار کرد: پس از رد فرضیه های قتل با انگیزه مسائل مالی و ناموسی مأموران تحقیقات را بر روی دوستان مقتول متمرکز کردند که در جریان بررسی ها مشخص شد یکی از دوستان پسر رزمی کار آخرین بار همراه وی از باشگاه خارج شده است.

سرهنگ عظیمی خاطرنشان کرد: تنها مضنون این جنایت به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی ها مدعی شد شب حادثه مقتول قصد داشت بخاطر اختلافاتی که با دونفر داشت به محل قرار با آنها برود از من نیز خواست همراهش بروم اما قبول نکردم در ادامه تیمی از ماموران به محل قرر رفته اما تحقیقات نشان داد هیچ درگیری در ان جا رخ نداده است.

مأموران که متوجه تناقض گویی های متهم شده بودند به بازجویی از او ادامه دادند که پسر 16ساله به نام «هومن» سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: مدتها بود با مقتول اختلاف داشته و او مرا مورد آزار و اذیت قرار میداد شب حادثه به بهانه گردش، به حاشیه شهر رفتیم در آنجا ابتدا یک سیم برق را به دور گردنش پیچیده و وقتی بی حال شد با چاقو 13ضربه به گردنش زدم بعد هم جسد را در آنجا رها کرده و به خانه باز گشتم.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: متهم دیروز صحنه جنایت خود را بازسازی و با قرار قانونی روانه زندان شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها