منچسترسیتی خیلی زود انتقام شکست یک بر صفری که مقابل چلسی در لیگ برتر متحمل شده بود را گرفت.
کد خبر: ۶۴۶۴۸۲
من سیتی فاتح جنگ آبی ها/تصاویر

سایت جام جم ورزشی - منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی اتحاد با نتیجه دو بر صفر چلسی را مغلوب کند.

جووتیچ در دقیقه 16 و سمیر نصری 67 در این دیدار برای منچستر سیتی گلزنی کردند. بدین ترتیب شاگردان مانوئل پیگرینی به یک چهارم نهایی صعود کردند.

پیش از این ساندرلند و ویگان نیز به یک چهارم نهایی صعود کرده بودند.

پلگرینی: به دنبال انتقام نبودیم

مانوئل پلگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی که در هفته اخیر با مورینیو سرمربی چلسی وارد یک جنگ روانی رسانه ای شده بود پس از برتری تیمش مقابل چلسی گفت: انتقام انگیزه خوبی برای ما نبود، انگیزه های دیگری ما را به پیروزی مقابل چلسی رساند

به گزارش خبرگزاری آلمان از لندن ، مانوئل پلگرینی سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی نیز گفت :« این پیروزی انتقام از چلسی نبود ،‌ مطمئنا ما نمی خواستیم بار دیگر در ورزشگاه خانگی برابر چلسی ببازیم.»

مورینیو: منچسترسیتی بهتر بود

خوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از حذف تیمش از گردونه رقابت های جام حذفی انگلیس گفت: منچسترسیتی تیم برتر میدان بود و این قابل انکار نیست. البته تاکید می کنم که چلسی شایستگی زیادی برای رسیدن به مرحله بعد داشت اما در نهایت تیمی که به مرحله بعد رسید منچسترسیتی بود نه ما. چلسی شایسته شکست نبود اما به هر حال منچسترسیتی تیم برتری نسبت به ما بود.

مورینیو افزود : زمانی که تیم برتر پیروز می شود یعنی فوتبال سالمی برگزار شده است. در دیدار قبلی ، ما تیم برتر بودیم اما امروز سیتی بهتر بود.

برش هایی از پیروزی بزرگ منچسترسیتی بر چلسی در جام حذفی:

Samir screaming

Yaya action

Stevan goal celebrate

Samir pointing

Gael and Samir

Stevan goal

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها