قدرشناسی کریمی از جلالی و پورغلامی

کریمی : من هم با آقایان کاری ندارم

ما باید از مجید جلالی و فرهاد پورغلامی تشکر کنیم چون آنها هم در موفقیت تراکتورسازی نقش داشتند.
کد خبر: ۶۴۶۲۷۱
کریمی : من هم با آقایان کاری ندارم

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد در فینال جام حذفی با یک گل مس کرمان را شکست دهد و جام قهرمانی را از کرمان به تبریز ببرد.

پس از قهرمانی تراکتورسازی هواداران پر شمار این تیم شب گذشته یکی از شب‌های به یاد ماندنی تبریز را رقم زدند و با حضور در فرودگاه این شهر به استقبال از تراکتورسازان رفتند اما شاید این قهرمانی برای علی کریمی مزه دیگری داشت.

هافبک شماره 8 تراکتورسازی توانست جام قهرمانی را کسب کند.

از همین رو فارس با علی کریمی گفت و گوی زیر را انجام داده است:

با توجه به خوشحالی بیش از حد، به نظر می‌رسد برد شما مقابل مس و قهرمانی در جام حذفی از آرزوهایت بود؟

خدا را شکر، من کار خاصی انجام نداده‌ام و فقط وظیفه‌ام را برای تیمی که با‌ آن قرارداد بستم انجام دادم.خوشبختانه همه چیز طبق خواسته هواداران تمام شد و باید همین‌جا به تیم خوب مس کرمان هم خسته نباشید بگویم. بازی بنا بر دلایل خاص خودش که قبلاً درباره آن حرف زده بودم کمی گره خورده بود اما خدا را شکر توانستیم یک روز خوب را به پایان برسانیم.

استقبال خوبی هم از شما در تبریز شد؟

بله، از ساعت‌ها قبل مردم تبریز به فرودگاه آمده بودند تا تیم خود را تشویق کنند. من از همه آنها تشکر می‌کنم چون هواداران تبریز ثابت کردند که شب و روز نمی‌شناسند و مثل هواداران تیم‌های دیگری که در آن حضور داشتم همیشه حامی تیم خود بودند. این موفقیت مبارکشان باشد.

منظورت هواداران پرسپولیس است؟

بالاخره کلی گفتم اما من از همه هواداران تشکر می‌کنم که همیشه پشت سر علی کریمی بوده‌اند؛ از هواداران تراکتورسازی و پرسپولیس که همیشه در هر جای ایران به من لطف داشتند. واقعاً نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم. حتی هواداران مس کرمان که مرا مورد لطف خود قرار دادند. امیدوارم این هواداران همیشه شادی‌های تیم‌شان و فوتبال را ببینند و خوشحال و شاد باشند. این آرزوی من برای آنها است و دیگر کاری از دستم برای آنها بر نمی‌آید.

با این برد برای آسیا هم خط و نشان کشیدید؟

لیگ قهرمانان آسیا مسابقات مهمی است و باید بیش از اندازه روی این مسابقات تمرکز کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم .البته تیم‌ها با برنامه به این مسابقات می‌آیند و ما هم باید خیلی بهتر وارد این مسابقات شویم. قطعاً اگر حمایت شویم چه بسا تراکتور هم می‌تواند در آسیا پس از موفقیت در ایران به عناوین خوبی برسد.

پس برای لیگ برتر دیگر انگیزه‌ای ندارید؟

همه بازی‌ها حساس است اما اگر بخواهیم همه بازی‌ها را موفق شویم. در نهایت یک یا دو پله بالا یا پائین برویم. برای ما فرقی ندارد چون سهمیه آسیا گرفتیم و با خیال راحت و تمرکز می‌توانیم به لیگ قهرمانان فکر کنیم چون آخر قهرمانی در لیگ برتر هم رفتن به آسیاست که ما خیلی خوب به آن رسیدیم اما کارمان در آسیا بسیار سخت است.

چرا در لیگ موفق نبودید؟

همه چیز تمام شد و رفت و زیاد نباید به عقب برگشت اما خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم، تراکتور واقعاً هواداران خونگرمی دارد مانند پرسپولیس. شرایط مان در لیگ برتر بسیار خوب بود اما به یک‌باره حاشیه‌هایی وارد شد که ناخودآگاه لیگ را از دست دادیم و ناخواسته از جمع مدعیان خارج شدیم اما بالاخره در ایران دو جام می‌دهند و دو قهرمان مشخص می‌شود که خدا را شکر یکی از آنها ما هستیم. ما با این موفقیت شرمنده هوادارانی نشدیم که در سرما و گرما از تیم خودشان حمایت کردند اما در این موفقیت اشخاص دیگر هم سهیم بودند.

منظورت کیست؟

من همین‌جا باید از مجید جلالی و پورغلامی تقدیر و تشکر ویژه‌ای کنم. آقا مجید در این موفقیت سهم داشت البته اولیویرا هم زحمت کشید اما نباید به سادگی از زحمات جلالی گذشت و همچنین دستیارانش، هواداران فوتبال ما قدرشناس هستند و این موضوع را می‌دانند. جلالی و دستیارانش این تیم را بستند و باید از آنها تشکر کرد. این عزیزان هم در این موفقیت سهم داشتند.

فکر می‌کردید اینطور قهرمان شوید؟

ما تیم خوبی داشتیم، همان‌طور که گفتم دوست داشتم یک جام از طرف همه بچه‌ها که واقعاً‌ زحمت کشیدند به مردم با غیرت تبریز هدیه دهیم. واقعاً دیشب صحنه‌هایی در فرودگاه به وجود آمد که همه هواداران برای اتفاق پیش آمده خوشحال بودند همین موضوع باعث شد تا احساس غرور کنیم. البته در لابلای این افراد، هواداران پرسپولیس هم بودند که من از آنها تشکر می‌کنم اما مسئولان باید با یک برنامه‌ریزی بهتر تیم را برای بازی‌های آسیایی آماده ‌کنند.

چطور شد پس از بازی در کرمان و قهرمانی در جام حذفی در مورد پرسپولیس هم صحبت کردی؟

از من سؤال شد و من هم جواب دادم اما همیشه برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم. هر وقت هوادارانش از من سؤال کردند در مورد برخی موارد گفتم همه چیز دست خداست، چون اوست که به آدم عزت و ذلت می‌دهد. من امیدوارم پرسپولیس هم به خاطر هواداران خونگرمش موفق باشد.

رویانیان گفته است نه به فوتبال کاری دارم و نه به فوتبالیست‌ها...

من هم کاری با این آقایان نداشتم و ندارم. آقایان در جریان باشند اگر صحبتی می‌شود از من سوال می‌کنند جواب می‌دهم. خیلی وقت است که من هم با آنها کاری ندارم و به احترام خبرنگاران به سوالاتشان جواب می‌دهم.

رویانیان گفته دایی شرطی نگذاشته که شما نباشید.

قضاوت را واگذار می‌کنم به مردم، آنها قضاوت کنند. از اول با آنها کاری نداشتم، اما دوست دارم کسی که حرف می‌زند پای حرفش بماند.

جام گرفتن کنار 4-3 پرسپولیسی لذت داشت؟

بله، بالاخره خوشحال کردن دل هواداران لذت دارد.

آینده‌ات چه می‌شود؟

آینده من هم دست خداست.

در پایان اگر حرفی داری، بگو؟

یک سال سخت را پشت سر گذاشتیم اما با شیرینی قهرمانی تمام شد. بازی‌های سختی داشتیم. برخی فکر می‌کنند جام حذفی از لیگ برتر ساده‌تر است که اصلاً اینطور نیست واقعاً با تیم‌هایی که بازی کردم بسیار سخت‌تر و خوب بودند و ما تنها کاری که از دستمان بر می‌آمد قهرمانی در یک جام بود که مبارک هواداران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها