سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است بازی فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان تاثیر زیادی در معرفی قهرمانی این دوره از مسابقات خواهد داشت.
کد خبر: ۶۴۶۲۲۷
گل محمدی: ببریم مدعی اصلی قهرمانی می شویم

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در لیگ است. ما مقابل تیمی بازی داریم که مدعی قهرمانی است. شاید بازی فردا تکلیف قهرمان را مشخص کند. فولاد تیم خوبی است و فردا با انگیزه روبه‌روی ما ظاهر می‌شود، امیدوارم که این بازی یک برنده داشته باشد و آن ما باشیم. معتقدم که هر دو تیم برای برد می‌آیند و این باعث می‌شود که بازی خوبی را شاهد باشیم. تمرین‌های خوبی هم گذرانده‌ایم و از لحاظ روحی و جسمی آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که در تمرین دیروز تیمش چهار بازیکن مصدوم شدند، افزود: اسم بازیکن مصدوم را نمی‌آورم و باید ببینیم که به بازی فردا می‌رسند یا نه. محرومی هم تا جایی که می‌دانم نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که شانسی برای قهرمانی تیمش متصور است یا نه، گفت: همان طور که گفتم بازی فردا شاید تکلیف قهرمان را مشخص کند، این یعنی این که اگر ما هم ببریم، می‌توانیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم. امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنیم. من این توانایی را در بازیکنانم می‌بینم. آنها بازی‌های خوبی را انجام داده‌اند و چیزی از تیم‌های نامی کم ندارند. ما امتیازاتی را از دست داده‌ایم که نباید از دست می‌دادیم و این بیشتر به خاطر کم تجربگی بوده است. شاید اگر این امتیازها را از دست نمی دادیم با سه ، چهار امتیاز اختلاف در صدر بودیم، ولی تا اینجا هم کار بازیکنان هم فوق‌العاده‌ بوده است.

گل محمدی که پیش از این در تیم ملی شاگرد حسین فرکی بوده است. در مورد رویارویی‌اش با این مربی عنوان کرد: فرکی آدمی دوست داشتنی است، فکر می‌کنم که او به حقش در فوتبال نرسیده است. او با توجه به شرایط فنی و اخلاقی‌اش می توانست در تیم‌های بزرگی حضور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری راجع به نوسان زیاد تیمش در هفته‌های اخیر، توضیح داد: این اتفاق به دلیل کم تجربگی و جوانی تیمم است، ولی هر چه جلوتر می رویم از لحاظ کیفی بهتر می شویم. ما دو هفته‌ قبل با سه گل تراکتورسازی شکست دادیم، ولی می‌توانستیم هفته‌ قبل ملوان را ببریم. اگر اشتباه‌های فردی را کم کنیم می‌توانیم موفق‌تر باشیم.

گل محمدی با اشاره به این که هیچ کس از تیمش انتظار قهرمانی ندارد، افزود: قهرمان شدن در لیگ افتخار بزرگی برای ماست. همچنین می‌تواند تلنگری به مدیرانی باشد که هزینه‌های زیاد می‌کنند و بازیکنان میلیاردی می‌گیرند . این فرصت و تلنگری برای آنهاست تا بیشتر به هزینه‌ها فکر کنند. اگر تیم‌های حاضر در لیگ را به سه بخش تقسیم کنیم، تیم‌هایی خواهند بود که به ترتیب زیاد، متوسط و کم هزینه می‌کنند. ما جزو گروه سوم هستیم. بازیکنانم نشان داده‌اند که بزرگ فکر می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آینده نیز در نفت می‌ماند یا خیر؟ گفت: باشگاه از من برنامه خواسته و صحبت‌های اولیه را با آقای قنبرزاده انجام داده‌ام اما اعلام کرده‌ام که در فاصله 40 روزه بعد از بازی با فولاد می‌توانیم برنامه‌ریزی و صحبت بهتری داشته باشیم. من خودم علاقه دارم شرایطی وجود داشته باشد و هماهنگی به وجود آید که سال بعد هم در نفت بمانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها