بدل فوتبالیست مشهور همه را متعجب کرد

شباهت عجیب به مهاجم لیگ برتری/تصاویر

کد خبر: ۶۴۵۷۷۷
تونی: در کرمان احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند

سرمربی تراکتورسازی گفت: از اینکه به کرمان سفر کرده‌ایم خیلی خوشحالیم و با اینکه در خانه نیستیم ولی احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند.

تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس کرمان در فینال جام حذفی که فردا در کرمان برگزار می‌شود پس از تأخیری حدود یک ساعته به دلیل عقب افتادن پرواز تیمش و حضور دیرهنگام در نشست اظهار داشت:‌ وقتی در مورد یک فینال قرار باشد صحبت کنیم نمی‌توانیم هیچ تصمیمی در مورد حرف‌هایمان داشته باشیم فقط می‌توانیم بگوییم که بازی خیلی سختی در پیش داریم. تیم مس از مربی خیلی خوبی برخودار است که روی زمین سازماندهی خوبی دارد ولی با این حال ما هم تراکتورسازی هستیم و مهر‌ه‌های خوبی داریم و به خاطر بازیکنان شایسته‌ای داریم در زمین تیم قوی‌تری خواهیم بود.

وی افزود: همه انتظار داشتند فینال جام حذفی بین استقلال و فولاد برگزار شود ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، نه تراکتورسازی از شانسی که به دست آورده کوتاه می‌آید و نه مس؛ فقط امیدوارم که تماشاگران از یک بازی زیبا لذت ببرند و دست آخر هر تیمی که لیاقت دارد جام را بالای سر ببرد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: فوتبال سه نتیجه دارد؛ برد، باخت و مساوی درست است که ما بازی قبل‌مان را با نتیجه سنگین باختیم ولی بازی پیش‌رو یک نتیجه جدید دارد و به همین دلیل به هیچ عنوان به باخت قبل فکر نمی‌کنیم.

به گزارش فارس ؛اولیویرا در پایان گفت: من نمی‌گویم که مس شانسی برای برد ندارد اتفاقاً چون در خانه‌اش بازی می‌کند شانس زیادی برای برنده شدن دارد ولی هر دو تیم یک هدف دارند و آن هم قهرمان شدن است از اینکه به کرمان سفر کرده‌ایم خیلی خوشحالیم و با اینکه در خانه نیستیم ولی احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند و این قدرت تیم تراکتور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها