حمید گودرزی ستاره توانای سینما و تلویزیون کشورمان عصر چهارشنبه در اردوی استقلال در هتل پارمیس کیش حضور یافته و ساعاتی را در کنار کادر فنی و بازیکنان تیم سپری کرد.
کد خبر: ۶۴۵۶۵۰
حضور  بازیگر سینما در اردوی کیش آبی‌پوشان


به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، کاروان آبی‌پوشان که از ظهر سه‌شنبه، برای برپایی اردوی آماده‌سازی خود در خلیج فارس راهی جزیره کیش شده‌اند، دیروز نیز برنامه‌های تمرینی خود را مرور کردند.

*امیر عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال ساعاتی پیش به اردوی این تیم در کیش ملحق شد. لازم به ذکر است که وی تا پایان اردوی استقلالی‌ها در کیش، در این اردو حاضر خواهد بود.

*حمید گودرزی ستاره توانای سینما و تلویزیون کشورمان عصر دیروز در اردوی استقلال در هتل پارمیس کیش حضور یافته و ساعاتی را در کنار کادر فنی و بازیکنان تیم سپری کرد. گفتنی است که گودرزی در تمرین روز گذشته استقلال نیز حضور یافته بود.

*طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، کاروان تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز، راهی رستوران پدیده در جزیره کیش خواهد شد تا شام را در آنجا صرف کنند.

حواشی تمرین امروز:

*خوشامد سرمربی به مبعلی

ایمان مبعلی که بالاخره و با تلاش مسئولین باشگاه استقلال به اردوی کیش ملحق شده بود، اولین حضور خود را در جمع شاگردان قلعه‌نویی تجربه کرد که طی این نوبت از تمرین، امیر قلعه نویی دقایقی را برای آبی‌پوشان صحبت کرد و به ایمان مبعلی بابت حضور دوباره‌اش در استقلال خوشامد گفت و از این بازیکن برای کمک به استقلالی‌ها تقدیر و تشکر کرد.

*تمرین هوازی زیر نظر حاج قاسم

در اولین آیتم تمرینی، استقلالی‌ها زیر نظر امیر حاج قاسم، مربی بدنساز تیم تمرینات هوازی را مرور و با نرم دوی به دور زمین بدن‌های خود را گرم کردند.

*حضور پرشور هواداران

حدود 200 نفر از هواداران استقلال که در جزیره کیش حضور دارند، با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان، از نزدیک نظاره گر تمرینات شاگردان قلعه نویی شدند.

*حضور افشارزاده در تمرین

بهرام افشارزاده، دبیر سابق کمیته ملی المپیک کشورمان در محل تمرین استقلالی‌ها حضور یافته و دقایقی را به کادر فنی و بازیکنان استقلال به خوش و بش پرداخت.

*وزش باد در کیش

تمرینات عصر استقلال در حالی پیگیری شد که در ورزشگاه المپیک کیش وزش باد در حال وزیدن بود و همین امر نیز شرایط ایده‌آلی را برای تمرین استقلالی‌ها مهیا می‌کرد.

*قلعه‌نویی پا به توپ شد

از دیگر آیتم‌های تمرینی دیروز، تمرین آقاوسط بود که آبی پوشان با تقسیم شدن به سه گروه تیمی به مرور آن پرداختند. این در حالی بود که امیر قلعه نویی نیز خود شخصا پا به توپ شد تا نشاط بیشتری به تمرین داده باشد.

*اولین حضور مبعلی

ایمان مبعلی یار جدید استقلال که در حضور دوباره خود در جمع آبی‌پوشان پیراهن شماره 23 این تیم را برتن خواهد کرد، در تمرینات امروز استقلال، اولین حضور خود را پس از گذشت دو سال در کیش تجربه کرد.

*تمرینات تاکتیکی در دستور کار استقلالی‌ها

از دیگر آیتم‌های تمرینی استقلالی‌ها، مرور برنامه‌های تاکتیکی بود که طی آن نفرات تیم زیر نظر کادر فنی به ارسال پاس‌های ترکیبی، ارسال از جناحین و تمرینات شوت‌زنی پرداختند.

لازم به اشاره است که تمرینات آماده‌سازی استقلال، فردا نیز از ساعت 18 در محل ورزشگاه المپیک کیش پیگیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها