وضعیت رحمتی بعد از عکسبرداری مشخص می‌شود

قلعه‌نویی: سازمان لیگ نگاهی عادلانه به استقلال داشته باشد

کد خبر: ۶۴۵۴۵۰
عمران زاده:اردوی کیش باعث ایجاد همدلی بین بازیکنان استقلال می شود

جالب اینجا است که چند روز پیش این موضوع را به من اطلاع داده اند و حتی ممنوع الخروجم هم کرده اند. نمی دانم مگر اداره مالیات کمیته بررسی ندارد که من را بازیکن پرسپولیس معرفی و مالیات هم برای در نظر گرفته اند؟

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال در خصوص اردوی کیش اظهار داشت: از روز گذشته به اینجا آمده ایم و شرایط خوبی داریم. خوشبختانه آب و هوای اینجا خیلی خوب است و کمی از سرمای تهران فاصله گرفتیم.وی در خصوص تاثیر این اردو روی بازیکنان گفت: قطعا این موضوع تاثیر مثبتی دارد چون استقلال 4 هفته بسیار سنگین را در پیش دارد و باید از همه بازی ها امتیازات لازم را بگیرد. فکر می کنم این اردو بین بازیکنان همدلی بیشتری ایجاد خواهد کرد.
مدافع تیم استقلال در خصوص حواشی که پیرامون مالیات این بازیکن به وجود آمده و نام او به عنوان بازیکن پرسپولیس ذکر شده گفت:متاسفانه اداره مالیات نام من را به عنوان بازیکن پرسپولیس در اجرائیات خود ثبت کرده و مبلغ 40 میلیون مالیات برای من در نظر گرفته است.وی تاکید کرد: جالب اینجا است که چند روز پیش این موضوع را به من اطلاع داده اند و حتی ممنوع الخروجم هم کرده اند. نمی دانم مگر اداره مالیات کمیته بررسی ندارد که من را بازیکن پرسپولیس معرفی و مالیات هم برای در نظر گرفته اند؟
عمران زاده در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص اینکه گفته می شود وی در سال 88 و قبل از آمدن به استقلال با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده بود گفت:اولا که این مالیات و جریمه مربوط به سال 86 است و اصلا به سال 88 بر نمی گردد. ثانیا سالی که من به استقلال آمدم با هیچ تیمی از جمله پرسپولیس مذاکره نکردم چه برسد به اینکه قرارداد داخلی امضا کنم. این را می توانید از مدیر عامل آن زمان پرسپولیس بپرسید که خیالتان راحت شود. من سال 86 از پرسپولیس پیشنهاد داشتم که باشگاه پاس بلافاصله با این انتقال مخالفت کرد چون این پیشنهاد در اواسط فصل بود.
وی ادامه داد: من در پاس، ملوان،و مجددا پاس همدان که منتقل شده بود بازی کردم و سپس به استقلال آمدم.سال 86 توسط علی دایی به تیم ملی دعوت شدم و همان سال هم مبلغ 7 میلیون تومان مالیاتم بود که آن را پرداخت کردم و فیش آن را هم در اختیار دارم. سوال من این است که مگر اداره مالیات از سازمان لیگ استعلام نمی گیرد که کدام بازیکن مربوط به کدام تیم است؟بعد از 6 سال بدون اینکه به من اطلاع بدهند برایم به عنوان بازیکن یک تیم دیگر مالیات بریده اند و بی اطلاع ممنوع الخروج شده ام.مدافع استقلال در پایان گفت: متاسفانه الان در تهران نیستم که موضوع را پیگیری کنم و همه چیز را به وکیلم سپرده ام تا او برای رفع این مشکل اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها