در گفت و گو با یک مجله اسپانیایی

حمایت دختر آنچلوتی از دروازه بان رئال مادرید

دختر سرمربی رئال مادرید در گفت و گو با یک مجله اسپانیایی ضمن انتقاد از توجه بیش از اندازه به کاسیاس از دروازه بان دیگر این تیم یعنی لوپز حمایت کرد.
کد خبر: ۶۴۵۰۶۵
حمایت دختر آنچلوتی از دروازه بان رئال مادرید

سایت جام جم ورزشی - ایکر کاسیاس دروازه بان اسطوره ای رئال مادرید از فصل گذشته به نیمکت تبعید شده تا شاهد این باشد که دیه گو لوپز به گلر شماره یک رئال تبدیل شده است. کاسیاس اکنون مورد حمایت کامل تمام رسانه ها قرار دارد و همه خواهان بازگشت این دروازه بان به درون دروازه رئال به عنوان شماره یک هستند. اما کاتیا آنچلوتی دختر کارلو آنچلوتی سرمربی رئال از این شرایط انتقاد کرد و اظهار داشت: چقدر می گویند کاسیاس؟ واقعا کسی به عملکرد لوپز درون دروازه رئال توجه نمی کند؟ واقعا صحبت هایی که در این رابطه مطرح می شود از سر تعصب های بی دلیل است. به نظر من لوپز بهترین دروازه بان ممکن برای رئال است و کاسیاس نباید جانشین او شود. وی افزود: همه نگران کاسیاس هستند اما آیا کسی به لوپز فکر می کند؟ مسلم است که خیر چون همه چشمان خود را بر روی حقایق بسته اند.

کاتیا در ادامه صحبت هایش درمورد همکاری نامزدش مینو فولکو با باشگاه رئال مادرید در سمت متخصص تغذیه باشگاه مادریدی گفت: این کاملا طبیعی است که همکاری نامزد من با باشگاه با انتقاداتی مواجه شود. آنچه که کسی از آن خبر ندارد، این است که متخصص تغذیه ای که تا پیش از این با پدرم کار می کرد، تابستان گذشته در یک تصادف رانندگی درگذشت. در هر صورت با گذشت زمان هرچیزی سرجایش قرار می گیرد. اگر یک فوتبالیست حالش خوب نباشد، مسئولیتش با مینو است. اگر او کارش را خوب انجام ندهد، از سمتش برکنار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها