خسرو حیدری در خصوص شرایط خود گفت:با توجه به شرایطی که دارم با نظر کادر پزشکی همراه تیم به کیش نمی روم و در تهران روند درمانی ام را دنبال می کنم.
کد خبر: ۶۴۵۰۴۱
حیدری:هواداران  استقلال را تنها نگذارند

سایت جام جم ورزشی - خسرو حیدری در خصوص شرایط خود به سایت باشگاه استقلال گفت:با توجه به شرایطی که دارم با نظر کادر پزشکی همراه تیم به کیش نمی روم و در تهران روند درمانی ام را دنبال می کنم،امیدوارم هر چه زودترآسیب دیدگی ام رفع شود تا بتوانم برای استقلال گلزنی کنم.
وی در ادامه افزود:قطعا اردوی کیش می تواند به نفع تیم ما باشد تا بچه ها با برپایی اردو بتوانند آمادگی خود را بالاتر ببرند.احساس می کنم استقلال می تواند از کیش آماده تر به تهران برگردد تا حضوری پر قدرت در لیگ و آسیا داشته باشد.
حیدری در ارتباط با برد استقلال مقابل سایپا اظهار داشت:خداراشکر در روزی که فولاد در دقایق پایانی به گل رسیده بود ما هم توانستیم به برد مهمی برسیم و خود را در صدر جدول نگه داریم.بازی با سایپا یکی از بهترین بازی های ما بود و امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم به همین خوبی کار کنیم.
این بازیکن در ادامه گفت:باید به برهانی بابت صد گل شدنش تبریک بگویم.امیدوارم آرش که مهاجم خوب و گلزنی است بتواند در ادامه یک رکورد جاودانه دیگر را هم از خود به جا بگذارد.
حیدری در پایان با دعوت از هواداران استقلال برای حضور در استادیوم گفت:از هواداران استقلال می خواهم در این 4 هفته آخر شرایط استقلال را درک کنند.با توجه به بازی های آسیایی که استقلال پیشرو دارد ، دلگرمی هواداران خیلی می تواند به تیم کمک کند.مهمترین امتیاز استقلال در این هفته های پایانی هواداران می توانند باشند و من از آن ها می خواهم حد اقل در این هفته های باقی مانده استقلال را تنها نگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها