امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ شود

علی کریمی: برای بازگشت به پرسپولیس امید دارم

تحلیل سایت انگلیسی از آرزوی حضور کریمی برای حضور در جام جهانی

ساکرنت: کریمی بارها از فوتبال خداحافظی کرده است!

پایگاه خبری تحلیلی ساکرنت انگلیس علی کریمی را یکی از بازیکنان پا به سن گذاشته فوتبال آسیا معرفی کرد که آرزوی حضور در جام جهانی را دارد.
کد خبر: ۶۴۴۴۱۶
ساکرنت: کریمی بارها از فوتبال خداحافظی کرده است!

سایت جام جم ورزشی - این سایت انگلیسی درباره خداحافظی علی کریمی از تیم ملی فوتبال ایران نوشت :" او در سال های اخیر بارها از فوتبال خداحافظی کرده بنابراین نمی توان گفت او دقیقا چه زمانی بازنشسته شده است اما با این حال او اکنون بار دیگر آرزوی بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران را دارد. "

این سایت در ادامه نوشت: "او مدت زیادی از فوتبال دور نبوده و از لحاظ توانایی‌های بدنی هنوز یکی از بهترین‌ها است. احتمال اینکه در بازی‌های زیادی در برزیل به میدان برود کم است اما می‌تواند به عنوان یک بازیکن ذخیره تأثیرگذار در مقابل دفاع خسته حریف به میدان بیاید و کمک فراوانی به تیم بکند. ستاره سابق بایرن‌مونیخ در روز خوبش می‌تواند اتفاقات خاصی را رقم بزند. اکثر هواداران و رسانه‌ها طرفدار بازی‌های خوب وی هستند."

ساکرنت همچنین نوشت:"از روزهای اوجش کم‌کم به صورت قابل توجهی فاصله گرفت و امکانش بسیار کم است که بازیکن سال آسیا 2004 را 90 دقیقه در برزیل در میدان ببینیم. با اینکه وی تجربه حضور در رقابت‌های جام‌جهانی را دارد، در سال 2006 در شکاف عمیقی که میان بازیکنان ایران وجود داشت و مانع از صعود آنها از مرحله گروهی شد، نقش تأثیرگذاری داشت. علی کریمی کارهای زیادی کرد اما هنوز هم می‌تواند بر افتخارات خود اضافه کند."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها