پس از مدت ها بی خبری از فیروز کریمی حالا او در برنامه «بفرمایید شام ایرانی»، این فرصت را پیدا کرده تا با عادل فردوسی پور تسویه حساب کند.
کد خبر: ۶۳۲۹۲۶
انتقاد شدید فیروز کریمی از عادل فردوسی‌پور و «نود»

سرمربی سابق پیکان در برنامه بفرمائید شام صحبت هایی را علیه مجری برنامه نود انجام داد.

-پس از مدت ها بی خبری از فیروز کریمی حالا او در برنامه «بفرمایید شام ایرانی»، این فرصت را پیدا کرده تا با عادل فردوسی پور تسویه حساب کند. سرمربی سابق پیکان در برنامه بفرمائید شام صحبت هایی را علیه مجری برنامه نود انجام داد.

او در این مورد گفت:«می گویند فردوسی پور خدمات زیادی برای فوتبال ما انجام داده است اما این برای قبل است. الان او بیشتر به فکر منافع شخصی خودش در برنامه اش است تا مصلحت فوتبال و اهالی اش. فصل قبل در بازی پیکان و فجر من یک کار اشتباهی در مورد بازیکن خارجی فجر انجام دادم که این آقا با پخش چند باره آن صحنه در حق من ناجوانمردی نکرد بلکه آن حرکت عین نامردی بود

به گفته فیروز کریمی از شانس بدش آن برهه هفته مبارزه با نژاد پرستی بود و همین موجب شد به ناحق با محرومیت سنگین هشت هفته ای مواجه شود.

فیروز کریمی اعتقاد دارد که الان برنامه نود به گونه ای شده است که تنها در فکر منافع شخصی فردوسی پور است و او کوچکترین کاری به منافع فوتبال ندارد.سرمربی سابق استقلال همچنین در گوشه دیگری از حرف هایش مدعی شد یک روز با عادل حساب بی حساب می شود.

 

منبع: ستاره ها

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها