برای رکورد نمی‌جنگیم، جام می‌خواهیم

ماهینی: این آمارها انگیزه و روحیه می‌دهد

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: هر چند ما برای رکورد نمی‌جنگیم و هدف ما جام قهرمانی است اما چنین آمارهایی انگیزه می‌دهد و روحیه بخش است.
کد خبر: ۶۳۰۴۷۵
ماهینی: این آمارها انگیزه و روحیه می‌دهد

سایت جام جم ورزشی- حسین ماهینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: 10 بازی پیش رو داریم که هر یک در حکم فینال است. هر چند سه بازی بعدی که خواهیم داشت با توجه به اینکه بازی با رقبای مستقیم است، می‌تواند تا حد زیادی تکلیف لیگ را روشن کند.

وی ادامه داد: اینکه می‌گوییم بازی آسان نداریم، شعار نیست ولی یکسری بازی‌ها فشار زیاد می‌آورد که سه بازی با نفت، فولاد و استقلال از جمله آنها است. در واقع ما بازی‌های سفت و سخت‌تری داریم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره انجام پنج بازی بیرون از خانه و اینکه بعضی نفرات هجومی تیم به خاطر بازی بسته حریفان در تهران بازی خارج از خانه را ترجیح می‌دهند خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم وقتی در زمین خودمان بازی می‌کنیم، شرایط خیلی بهتر است ولی به طور کلی به عنوان تیمی که می‌خواهیم قهرمان بشویم باید بتوانیم امتیازات لازم را از هر دو گروه بازی‌ها بگیریم.

وی درباره اینکه آخرین بار که یک تیم هر دو جام را گرفت، 15 سال پیش و همین پرسپولیس بود تصریح کرد: امسال رکوردهای مختلفی را جابجا کردیم و طلسم‌هایی را شکستیم. شاید این طلسم هم شکسته شد. واقعیت این است که از همان روز اول علی دایی این فکر را در ذهن همه انداخته است که می‌توانیم هر دو جام را بگیریم.

ماهینی درباره اینکه پرسپولیس در میان لیگ‌هایی که در سه درجه بندی اول قرار دارند، بعد از المپیاکوس، کمترین میانگین گل خورده را داشته است، گفت: واقعیت اینکه اصلا فکرش را نمی‌کردیم که چنین حد نصابی داشته باشیم. این یک سورپرایز کامل بود. ما اصلا دنبال این مساله نبودیم و هدف ما این است که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم و رکوردها خودشان آمدند. هنوز هم به ثبت رکورد و این حرف‌ها فکر نمی‌کنیم. همه اینها بدون جام قهرمانی ارزش ندارد. بچه‌ها برای قهرمان شدن از جان مایه می‌گذارند. وقتی چنین رکوردهایی رقم می‌خورد انگیزه‌ها بیشتر می‌شود و از نظر روحی و روانی تاثیر خوبی می‌گذارد و به مجموعه انرژی بیشتری می‌دهد و استخراج چنین آماری کار جالبی بود.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا سهم چنین خط دفاعی در تیم می‌تواند بیشتر باشد، خاطرنشان کرد: الان سید جلال و من که در تیم ملی هستیم ولی فکر می‌کنم هم میثم و هم بنگر این قابلیت و توانایی را دارند که در تیم ملی باشند و باید دید نظر آقای کی روش چه خواهد بود. البته فراموش نکنیم این آمار محصول دفاع تیمی است که حتی مهاجمان در آن نقش دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها