جملات قصار اینستاگرامی بازیکن استقلال!

نیکبخت: با دیدن بی‌معرفتی‌ها فقط لبخند می‌زنم

علیرضا واحدی‌نیکبخت در گفت‌وگویی در خصوص شرایط خود و استقلال صحبت کرد.
کد خبر: ۶۲۶۶۲۷
نیکبخت:‌ سرم زدم، حالم بهتر شد

 به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه استقلال، علیرضا واحدی‌نیکبخت در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط خود و استقلال صحبت کرد.
 *شنیدیم بیمارستان بستری شدید؟
 دچار سرماخوردگی شدید شدم دکتر ستوده سرم برایم تجویز کردند و به خاطر همین از تمرین مستقیم با حنیف عمران‌زاده به بیمارستان آتیه رفتم.
*الان حال‌تان بهتر است؟
 خدا را شکر خیلی بهتر هستم. سرمای عجیبی خوردم و به شدت می‌لرزیدم اما بعد از اینکه سرم زدم حالم بهتر شد.
*بازی با فجر را چه طور دیدید؟
 بازی بسته‌ای بود، یعنی فجر مقابل ما خیلی بسته بازی کرد آنها دل‌ به ضدحملات داشتند و به خاطر همین مقابل ما خیلی تدافعی بازی می‌کردند با این حال استقلال به نسبت بازی‌های قبلی‌اش در این دیدار خوب عمل کرد. ما در زمین هماهنگ‌تر بودیم خلق موقعیت بیشتری داشتیم تا همین اتفاق سطح کیفی بازی‌های‌مان را بالاتر ببرد.
*شرایط خودتان چه طور است؟
 خوشبختانه شرایطم خیلی خوب است ولی خوب قسمت است که بازی نکنم و من هم تابع نظر کادرفنی هستم.
*نیمکت‌نشینی سخت است؟
 خیلی، اما باید تحمل کنم چون همیشه منافع تیمی برایم در اولویت است. امیدوارم بتوانم نظر کادرفنی را به سوی خود جلب کنم تا برای استقلال به میدان بروم.
*چه پیش‌بینی  از بازی با صبا دارید؟
 درست است که صبا در این چند بازی اخیر خود خوب نتیجه نگرفته،‌ اما تیمی نیست که ما بتوانیم آن را دست‌کم بگیریم. خصوصاً اینکه رضا عنایتی که در این تیم حضور دارد با این سن و سال هنوز جزو بهترین گلزنان لیگ است و همین کارمان را سخت می‌کند. صبا با حضور عنایتی در عمق دفاع ما می‌تواند مشکل ایجاد کند. به خاطر همین باید در زمین خیلی حواس‌مان را جمع کنیم.
*می‌توانید این تیم را شکست دهید؟
 وقتی هدف‌ ما قهرمانی است باید طوری بازی کنیم که برنده باشیم. الان شرایط لیگ طوری است که یک تیم با یک باخت 5،4 پله سقوط کرده و با یک برد هم جایگاه خود را در رده‌های بالای جدول حفظ می‌کند. به خاطر همین ما باید طوری بازی کنیم که کمتر دچار لغزش شویم و با کسب پیروزی خودمان را مدعی قهرمانی نگه داریم. امیدوارم صبا را هم ببریم تا آهسته‌آهسته به صدربرسیم.
*فکر می‌کنید استقلال برای دومین سال پی‌درپی بتواند به قهرمانی برسد؟
 شرایط ما شرایط خوبی است و خوشبختانه یواش‌یواش به شرایط  ایده‌‌آل نزدیک می‌شویم. من خودم به شخصه خیلی دوست دارم دوباره با استقلال قهرمانی در لیگ را تجربه کرده و سومین قهرمانی‌ام با استقلال را پشت‌سر بگذارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها