مرد جنایتکار که در جریان یک لحظه عصبانیت دایی و زن دایی خود را به قتل رسانده بود، به زودی پای میز محاکمه قرار می گیرد.
کد خبر: ۶۲۳۱۳۶
زوج سالخورده قربانی خشم خواهرزاده

21 مهر سال گذشته جنایتی هولناک به ماموران پلیس آگاهی اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از کارآگاهان در محل درگیری در محله گلبرگ حاضر شدند.

در بررسی های اولیه مشخص شد، زوج سالخورده به نام های «کریم» و «شیما» در خانه شان هدف ضربات چاقو قرار گرفته اند. پزشکان، قتل «شیما» را تائید کردند اما پیکر نیمه جان «کریم» به بیمارستان منتقل شد.

همزمان با آغاز رسیدگی به این پرونده ، از بیمارستان خبر رسید کریم نیز بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

تحقیقات نشان داد که عامل قتل با محل آشنا بوده و بدون درگیری وارد خانه شده و بعد از حادثه هم بدون سرقتی از محل گریخته است.

مأموران در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند آخرین بار خواهرزاده کریم در محل حادثه دیده شده است بنابراین «سعید» بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

او در بازجویی های اولیه منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: مسافرکش هستم. شب حادثه در میدان هفت‌تیر چند نفر را دربست سوار کردم و به ترمینال شرق بردم. از آنجا که ترمینال نزدیک خانه دایی‌ام بود  بعد از پیاده کردن مسافران، تصمیم گرفتم به دیدن او بروم و درباره اختلاف قدیمی که با مادرم داشت با او حرف بزنم. وقتی وارد خانه‌شان شدم، زن دایی‌ام از من پذیرایی کرد اما دایی‌ام، بدون مقدمه شروع به فحاشی کرد. او به مادرم دشنام داد. به اتاق خواب رفتم و از دایی خواستم به آنجا بیاید که با او حرف بزنم. وقتی وارد اتاق شد، با او مشاجره کردم و بعد با چاقویی که داشتم چند ضربه به وی زدم. با صدای درگیری، زن‌دایی‌ام وارد اتاق شد. وقتی مقابل من قرار گرفت چند ضربه چاقو هم به او زدم و بعد از محل فرار کردم.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت، بازپرس جنایی تهران برای سعید به اتهام دو فقره قتل عمدی قرار مجرمیت صادر کرد که پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

مرد جنایتکار به زودی در شعبه 113 دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می گیرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها