متهم، خودرو را با مقتول به آتش کشید

صحنه‌سازی برای قتل دوست در بیابان

مرد باغدار که دوستش را به دلیل جمع نکردن جای خواب به قتل رسانده بود، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۶۲۰۰۹۱

به گزارش مهر، دوم آذر سال گذشته کشف جسد مردی در صفادشت به کارآگاهان پلیس آگاهی شهریار اعلام شد. ماموران با حضور در محل، با جسد مردی در حالی که سر و دستش از بدن جدا شده بود، روبه‌رو شدند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد، چند روز از زمان قتل می‌گذرد و بخشی از جسد را حیوانات خورد‌ه‌اند. در بازرسی لباس‌های مقتول، گذرنامه‌ای کشف و هویت مقتول به نام اکبر شناسایی شد.

در ادامه، ماموران در تحقیق از خانواده اکبر متوجه شدند او یک خودروی وانت داشته که همزمان با قتل ناپدید شده است. با کشف این سرنخ، ماموران در ردیابی خودروی وانت اطلاع یافتند با کارت سوخت خودروی اکبر، چند بار در یک پمپ بنزین سوختگیری شده است.

به این ترتیب صاحب پمپ بنزین به اداره آگاهی احضار شد و به ماموران گفت: کارت سوخت را فردی به نام حبیب در اختیارش قرار داده است.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات، حبیب را دستگیر کردندکه او به درگیری با مقتول اعتراف و عنوان کرد: شب قبل از حادثه اکبر به باغ من آمد و شب را آنجا ماند.

صبح به او گفتم رختخوابش را جمع کند، اما او به حرفم توجه نکرد و بر سر این موضوع با او درگیر شده و دو ضربه به صورتش زدم. چند ساعت بعد اکبر مدعی شد جایی را نمی‌بیند. خواستم او را به دکتر ببرم که متوجه شدم نفس نمی‌کشد. در حالی که بشدت ترسیده بودم، جسدش را به بیابان‌های اطراف صفادشت برده و در آن محل رها کردم.

با تکمیل تحقیقات، بازپرس پرونده برای حبیب قرار مجرمیت صادر کرد که با صدور کیفرخواست پرونده به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها