انتقام جواب سرد الهام با گلوله‌های گرم

جزییات جنایت عاشق گچسارانی + عکس

پسر عاشق وقتی با پاسخ منفی دختر مورد علاقه اش برای ازدواج روبه‌رو شد او را ربود و به آتش کشید.
کد خبر: ۶۱۳۷۳۹
پسر عاشق دختر مورد علاقه‌اش را آتش زد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی، 27 مهرماه امسال اعضای خانواده ای با مراجعه به دادسرای امور جنایی و طرح شکایتی اعلام کردند که دختر آنها پس از ربوده شدن، توسط جوانی که از وی درخواست ازدواج نموده اما با پاسخ منفی از سوی دخترشان روبرو شده مورد حریق عمدی قرار گرفته و در حال حاضر نیز در بیمارستان بستری است.

با تکشیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و شروع به ارتکاب جنایت، پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم  پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم با مراجعه به بیمارستان به تحقیق از دختر جوان پرداختند که او در اظهاراتش گفت: به قصد خرید از خانه خارج شده بودم که ناگهان جوانی که از من درخواست ازدواج کرده و من به وی جواب منفی داده بودم، با یک دستگاه خودرو سواری پراید نقره ای و تهدید چاقو مرا به خانه ای در محدوده میدان نبوت برد و با بستن دست وپایم مرا به آتش کشید. پس از دقایقی سوختن در داخل آتش و در حالیکه خواستگار سابقم در طول این مدت در مقابل من ایستاده و دیوانه وار می خندید، مرا به بیمارستان رساند و متواری شد که من هم بلافاصله موضوع را تلفنی به خانواده‌ام اطلاع دادم.

کارآگاهان اداره یازدهم در ادامه تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده، به عنوان مشاور در بنگاهی واقع در منطقه نارمک مشغول به کار بوده و آشنایی او  با شاکی نیز در همان بنگاه بوجود آمده ؛ بدین صورت که شاکی پس از قبولی در دانشگاه و برای اجاره یک واحد سوئیت دانشجویی ، به بنگاه محل کار متهم به نام فرشید. ش ( 21 ساله ) رفته و از آن زمان متهم درخوست ازدواج خود را مطرح می نماید که با پاسخ منفی از سوی شاکی روبرو می شود.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از هویت متهم، کارآگاهان اداره یازدهم قبل از هرگونه اطلاع فرشید از موضوع شکایت مطرح شده از سوی شاکیه اقدام به شناسایی بنگاه و محل سکونت وی در محدوده میدان نبودت کرده و وی را در 28 مهرماه دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه می نمایند.

متهم پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه ارتکاب آدم ربایی و آتش زدن شاکی شده اما در ادامه و پس از ترخیص شاکی از بیمارستان و انجام مواجهه ی حضوری به ناچار لب به اعتراف گشوده و درباره انگیزه‌اش از این اقدام گفت: این کار تنها را به این علت انجام دادم تا شاکی تنها با من ازدواج کند او را سوزاندم تا نتواند با کس دیگری ازدواج کند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم و به دستور قاضی عموزاد، بازپرس محترم شعبه سیزدهم دادسرای امور جنایی تهران، متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
جواد
United Arab Emirates
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
۰
۰
حالا برو ببینم با كسی كه خودت سوزوندیش میتونی زندگی كنی اصلا تحملشو داری ؟ای ...... چقدر تو باهوشی
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
۰
۰
اینها همش به تربیت خانواده ها برمیگرده.. وقتی خانواده همه خواسته های بچه رو بدون چون و چرا برآورده میكنه ناخودآگاهانه بچشون رو خود خواه و خود رای بار میارن كه طاقت مخالفت با خودشون رو ندارن .. واقعا متاسفم.
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
۰
۰
سلام آقای عزیز اگر شما معنا و مفهوم محبت ،عشق ، عاشقی و انسانیت را می دانستید هیچ وقت دست به چنین اعمال پست نمیزدید، چون زندگی اگر از روی محبت و عاشقی و از صمیم قلب نباشد به هیچ جا انسان نمی رسد حالا شما را هم باید مثل آن خانم آتش بزنند آن وقت عدالت در حق شماكاملاً رعایت شده است.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
۰
۰
این حكم نباید مثل حكم دوتازوربگیری باشد كه اعدام شدند قوه محترم قضاییه سریع اقدام كند كه كسی به خود اجازه چنین اعمالی را ندهد برای دیگران عبرت باشد
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
۰
۰
اول ناخوناشو بكشید. بعد موهاشو دونه دونه بكنید. بعد با سیگار همه جای بدنشو بسوزونید. بعد انگوشتاشو قطع كنید. بعد با چوب بزنیدش. بعد چشماشو با قاشق دربیارید. بعد زبونشو از حلقومش بكشید . بعد آتیشش بزنید آخرم روش اسید بریزید. بیرون. بعد بندازیدش جلوی سگای وحشی تا تیكه پارش كنن.
اكبرعمو
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
۰
۰
این گونه واكنش های خودخواهانه و به اصطلاح به سیم آخر زدن بیشتر از اشخاصی سرمیزن كه؛ اعتمادبنفس پایین دارند یاغرور و ادعا كاذبشون زیاده خیال میكنند هركسی رو یا هر چیزی كه اینا خواستند دیگه مالك و صاحب اختیارشوند و این افراد اكثرا هم با دوستان و اطرافیانشون مشكل دارند چون دارای توقعات ریزودرشت هستند همیشه هم كار آخرو اول انجام میدن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها