ضبط مسابقه‌«آقای گزارشگر» به نیمه رسید.
کد خبر: ۶۱۲۷۶۳
شرکت پسر 8 ساله تا مرد 55 ساله در مسابقه «آقای گزارشگر»

مرحله  اول مسابقه تلویزیونی آقای گزارشگر به کارگردانی هنری و تهیه کنندگی مهدی محمدی به پایان رسید و ضبط مرحله دوم آن هم از دو هفته آینده آغاز می شود.

مهدی محمدی کارگردان هنری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی آقای گزارشگر در گفت و گو با روابط عمومی شبکه سه سیما از پایان برگزاری مرحله اول مسابقه گزارشگری خبر داده و گفت: گزینش افراد بااستعداد در حوزه گزارشگری 7 روز طول کشید و مرحله اول مسابقه گزارشگری را پشت سر گذاشتیم. در این رقابت 20 هزار نفر ثبت نام کردند و از بین آن ها 6 هزار نفر در محل برگزاری مسابقه حضور یافتند که ما از میان آن ها 120 نفر را انتخاب کردیم.


او اعلام کرد: پسری 8 ساله کوچکترین و مردی 55 ساله بزرگترین شرکت کنندگان در این مسابقه بودند. ضمن این که برای ایجاد تنوع در برنامه سازی تلاش کردیم تا افراد منتخب از گروه های سنی و تحصیلی و شهرهای مختلفی باشند.

 این تهیه کننده درباره زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم مسابقه هم ادامه داد: 120 فرد منتخب در گروه های 8 یا 10 نفری قرار می گیرند و با برگزاری مرحله دوم یکی از آن ها به فینال راه می یابد و در مرحله سوم هم رقابتی نهایی بین فینالیست ها برگزار می شود. همچنین این رقابت ها در سالن اجتماعات برج آزادی ادامه خواهد داشت.

وی درباره تغییرات ساختاری برنامه نیز این طور توضیح داد:در سری دوم مسابقه دکور برنامه به طور کامل تغییر می کند و همچنین 13 هنرمند هم در این برنامه گزارشگری فوتبال را تجربه می کنند که از بین آن ها باز هم یک نفر برگزیده خواهیم داشت. محمدی درباره ملاک های داوری در مرحله دوم هم بیان داشت:در مرحله دوم مسابقه داوری ها کمی سخت گیرانه تر می شود.

شناخت بازیکن، نحوه گزارشگری، نوع ارتباط با مخاطب، اطلاعات فرعی گزارشگر و میزان شناخت او از بازیکنان قدیمی و جدید و... از معیارهایی است که در قضاوت داوران به آن توجه می کنند.

 این برنامه کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان در حوزه گزارش ورزشی در سه مرحله اصلی برگزار می شود. مرحله نخست مسابقه آقای گزارشگر با اجرای محمدرضا احمدی برگزار شد و جواد خیابانی، پیمان یوسفی، علیرضا علی فر، محمد سیانکی، محمدرضا احمدی، محمدرضا بالاپور از داوران مرحله اول مسابقه در بخش گزارشگری و مجید صالح، امیرحسین پیروانی، هوشنگ نصیرزاده، هادی طباطبایی، اصغر مازیار و... از داوران این مرحله در بخش کارشناسی فوتبال بودند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهسا غفاری
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
با عرض سلام و خسته نباشید:
بنده مهسا غفاری عكاس برنامه آقای گزارشگر در هر دو مرحله بودم و هستم و این عكس موجود در سایت شما مربوط به مسابقه آقای گزارشگر به تهیه كنندگی آقای مهدی محمدی هم متعلق به من می باشد .... لطف بفرمایید حداقل نام عكاس را ذكر نمایید. با تشكر از همكاری شما
پاسخ: چشم ولی در عكسی كه از طرف روابط عمومی برای ما ارسال شده بود اثری از نام عكاس نبود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها