فصل بعد به لیگ ایران برمی گردم

کرار جاسم: نمی دانم فرهاد چرا خداحافظی کرد

بازیکن سابق استقلال با اشاره به خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: او بهترین بازیکن ایران بود و نمی‌دانم چرا از فوتبال خداحافظی کرد.
کد خبر: ۶۱۱۶۶۸
کرار جاسم: نمی دانم فرهاد چرا خداحافظی کرد

کرار جاسم که ابتدای فصل برای آمدن به استقلال با علی فتح‌الله‌زاده صحبت کرده و به توافق رسیده بود، به دلیل اتمام زمان قانونی نقل‌وانتقالات نتوانست به جمع آبی‌پوشان بپیوندد. قرار بود این بازیکن نیم فصل به استقلال بیاید اما ظاهراً به دلیل مسائل مالی دوطرف به توافق نرسیده‌اند تا حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان فعلاً منتفی شود.

کرار جاسم در‌گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص و خداحافظی فرهاد مجیدی صحبت کرده است که مشروح آن در زیر می‌آید:

مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد، این خبر را شنیده‌ای؟

فرهاد مجیدی؟! یعنی فوتبالش تمام شد؟

هفته پیش در بازی با مس برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

به نظر من مجیدی بهترین بازیکن ایران است. او هم از نظر فنی و هم اخلاقی بازیکن بزرگی است. واقعاً نمی‌دانم در استقلال چه اتفاقی افتاده که باعث شده است او برود. مثل مجیدی نداریم، نمی‌دانم چرا از فوتبال خداحافظی کرد.

وقتی در استقلال بودی رابطه خوبی با او داشتی؟

در استقلال که بودم هیچ چیز برای مجیدی مهم‌تر از استقلال نبود. باید بگویم که مثل فرهاد مجیدی بازیکنی نیست. بازیکنی که خیلی خوب بود و مشکلی با هیچکس نداشت.

 اما تو با کاپیتان دوم تیم یعنی جباری رابطه خوبی نداشتی. چه فرقی میان این 2 است؟

مجتبی بازیکن بسیار خوبی است. من هیچ مشکلی با او ندارم. آن موقع سر یک ضربه کاشته میان ما اختلاف پیش آمد اما من احترام زیادی برای او قائل هستم. در آن بازی من می‌خواستم ضربه کاشته بزنم که جباری گفت تو نزن، این مسئله همان موقع تمام شد و رفت. اخلاق جباری خیلی خوب است اما فقط در بازی کمی عصبانی می‌شود. هم مجیدی و هم جباری بازیکنان بزرگ و خوبی هستند.

 صحبت‌هایت با استقلالی‌ها به کجا رسید؟ قرار بود نیم فصل به این تیم بیایی؟

با من صحبت کردند و گفتند که به استقلال بیا اما نمی‌خواستند پول من را کامل بدهند و موقع قرارداد بستن هم خبری از پول نبود. من هم گفتم اگر اینطور است، نمی‌آیم.

فقط به خاطر مسائل مالی به توافق نرسیدی؟

خب استقلالی‌ها با من و مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده بودند، من هم خواستم وضعیت قراردادم و پولی که می‌خواهم بگیرم مشخص شود و گفتم پولم را کامل می‌خواهم اما استقلالی‌ها گفتند که فعلاً پول ندارند. من هم دیدم وضعیت مالی استقلال خوب نیست و نمی‌توانند پول من را بدهند از آمدن به این تیم منصرف شدم.

 پس این فصل حضورت در استقلال منتفی شد.

بله، به هیچ وجه به استقلال نمی‌آیم.

 فرهاد مجیدی قرار است مربی شود. اگر در استقلال مربی شود، آن موقع حاضری به این تیم بیایی؟

من مجیدی را خیلی دوست دارم و او هم من را دوست دارد. اگر او بخواهد به استقلال می‌آیم، چون رابطه خوبی میان ما وجود دارد و با هم دوست هستیم. فعلاً اما برنامه‌ای برای استقلالی شدن ندارم و در لیگ عراق بازی می‌کنم.
 

 برای فصل بعد برنامه‌ای برای آمدن به لیگ ایران داری؟

می‌خواهم به تراکتورسازی بیایم و فصل بعد در این تیم بازی کنم. خاطرات خوبی از تراکتورسازی دارم و صحبت‌هایی هم با این باشگاه انجام داده‌ام.

 یعنی حضورت در تراکتورسازی قطعی است؟

من استقلال را دوست دارم و به هواداران این تیم علاقمندم، اما تراکتورسازی، هواداران این تیم و شهر تبریز برای من یک چیز دیگر است. آنها من را دوست دارند و خاطرات خوبی از تراکتورسازی دارم. اگر مشکلی نباشد فصل بعد به این تیم می‌روم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها