زندگی باز هم دیجیتالی‌تر و مینیاتوری‌تر می‌شود! دانشمندان فنلاندی فنآوری جدیدی تولید کرده‌اند که به وسیله آن یک ناخن انگشت، حلقه یا یک دستبند به عنوان رابط کاربری عمل کرده و فایل‌ها را به صورت مستقیم تنها با یک لمس از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۸۳۵۸

به گزارش جام جم سرا به نقل از خبرگزاری مهر- این رابط کاربری جدید که به آن این تاچ (InTouch) گفته می‌شود به ما امکان می‌دهد که برای مثال فایلی را روی یک صفحه لمس کرده و این فایل از طریق ناخن انگشت به تلفن همراه و یا اتومبیل منتقل می‌شود. از دیدگاه کاربر نهایی، این انتقال اطلاعات بین دستگاه‌ها با حافظه‌هایی چون کارتهای حافظه فلش یا یو اس بی‌انجام می‌شود و یا از طریق ارتباطات نقطه به نقطه چون بلوتوث و یا ابر (خدمات به اشتراک گذاری) صورت می‌گیرد.
این راه حل توسط مرکز تحقیقات تکنیکی وی تی تی فنلاند ارائه شده و این امکان را می‌دهد که فایل‌ها را بسیار ساده‌تر از گذشته دریافت و ارسال کرد و همچنین به اشتراک گذاشت.
رابط کاربری این‌تاچ با صفحات لمسی کار می‌کند و انتقال فایل را به طور مستقیم یا از طریق یک سرویس ابری ممکن می‌کند. این مفهوم جدید همچنین انواع جدید از دستگاه‌های تعاملی را فعال می‌کند و همچنین می‌تواند محصولات تازه‌ای را وارد بازار کند و احتمالات تجاری بسیاری فراهم کند.
عرضه اپلیکیشن برای این فنآوری شاید دربرگیرنده دستگاه‌های دیجیتال، اتومبیل‌ها، صنعت ساخت، لجستیک و بهداشت و درمان نیز بشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها