فرکی هم به لیست کروش اعتراض کرد

فرکی: این لیگ دیگر معنایی ندارد

به دنبال اعتراض های گسترده به لیست جدید کروش حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان نیز به این موضوع واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۰۴۳۱۶
فرکی: این لیگ دیگر معنایی ندارد

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ حسین فرکی درباره لیست جدید و البته عجیب کارلوس کروش گفت: «وقتی ما لیگ را به عنوان یک اصل برای تیم ملی قرار می‌دهیم، این نحوه انتخاب بازیکنان و دعوت آنها به تیم‌ملی به این معناست که اصلا لیگ معنایی ندارد.»

سرمربی فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: «نسبت به این موضوع که حق مجموعه‌ای به این بزرگی ضایع شده است، گله‌مند هستیم و به این صورت نیست که بگوییم آنها هر کاری که می‌کنند، درست است. ضمن احترام به کادر فنی تیم ملی، ما در این بخش و نحوه انتخاب بازیکنان معترض هستیم و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم که آیا حق فولادی که اکنون صدر جدول قرار دارد، داشتن حتی یک بازیکن در تیم ملی در بین 27 بازیکن است یا خیر؟»

فرکی بیان کرد: «کادر فنی تیم ملی یکسری بازیکنان را برای خودشان انتخاب کرده‌اند و در حال کار کردن هستند. پس با این شرایط ما باید بگوییم که لیگ نقشی در تیم ملی ندارد و خیال‌مان را راحت کنیم و با بازیکنان‌مان صحبت کنیم که کار خودشان را انجام دهند و به رسیدن به تیم ملی امیدوار نباشند.»

وی افزود: ب«ازیکنانی ازجمله بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی و اسماعیل شریفات این شایستگی را دارند که به تیم‌ملی دعوت شوند و حداقل به این که دیده می‌شوند»

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: «پس این موضوع حاکی از این است که رفتن سر تمرینات تیمها و دیدن بازی‌ها توسط دستیاران کروش، اصلا معنایی ندارد. اگر آنها نشسته‌اند و بازی‌ها را دیده‌اند، پس خواب بوده‌اند و آن چه فردوسی پور در برنامه "نود" نشان داد، درست بوده است. صحبت ما این نیست که چه بازیکنی انتخاب شده است، موضوع این است که خود این بازیکنان دعوت شده هم باتوجه به وضعیتی که از شروع لیگ تاکنون داشته اند، انتظار دعوت شدن به تیم ملی را نداشته‌اند. در مقابل این بازیکنان عده‌ای دیگر در حال تلاش بودند که به چشم بیایند اما چه کسی باید آنها را می‌دیده است؟»

وی به ایسنا گفت: «به هر حال ما به سهم خودمان این گله را نسبت به نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی داریم. می‌دانم به تمام لیست‌ها ایرادی وارد است ولی تیم ما هیچ زمانی به هیچ لیستی اعتراض نداشته است چرا که احساس می‌کردیم که بازیکنان ما دیده خواهند شد. با این شرایط خیلی چیزها ذهنیت من را تغییر داد که اینها بماند برای بعدها.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد از خوزستان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
آقای كروش مطمئن باش فولاد خوزستان قهرمان لیگ میشه و نیازی نداره كه بازیكنانش به تیم ملی دعوت بشن ولی حداقل در انتخاب بازیكن برای تیم ملی دقت كنید كه بازیكنانی كه اصلا واسه هیچ تیمی بازی نمی كنند و دعوت میشن به تیم ملی آخه این كجاش انصاف و همش خودتون میرید كشورتون و وقتی كه برمیگردید بدون عدم توجه به بقیه تیم ها لیست را اعلام می كنید.من متاسفم

نیازمندی ها