آقای هاشمی به جای مسافرت از کازرون به نیشابور، از کتابهای درسی رفت تا با تغییر مطالب کتابهای درسی دانش‌آموزان، همچون کتاب مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی‌، از سن مناسب برای ازدواج برای کودکان سخن گفته شود.
کد خبر: ۶۰۳۸۹۹

 به گزارش جام جم سرا به نقل از خبرگزاری فارس- در کتاب مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی‌ها که امسال جدیدالتألیف است، درسی به نام «من بزرگتر شده‌ام» وجود دارد که در این درس روند رشد افراد نشان داده شده و سن 24 سالگی نیز برای ازدواج در نظر گرفته شده است.

کتاب قبلی تعلیمات اجتماعی درباره یک مأمور اداره پست به نام آقای هاشمی بود که به همراه خانواده‌اش از کازرون به نیشابور سفر می‌کند و در خلال این سفر، نکات آموزشی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. کتاب جدیدالتألیف مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی دارای موضوع جدیدی است که با توجه به نیازهای عمومی تألیف شده است؛ به عنوان مثال درباره هویت شخصی، هویت خانوادگی و هویت اجتماعی در این کتاب به دانش‌آموزان مطالبی ارائه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
با سلام . فكر می كنم تو این دوره ما كه اینقدر آگاهی بچه ها نسبت به همه چیز بالا رفته خیلی دیره . الآن اكثر دهه 70 دارند ازدواج می كنند.
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
تازه برای دختر خانمها هم باید ترتیب سنی در نظر بگیرن 3 سالگی با اسباب بازی دارا و سارا بازی می كنه به 9 سالگی كه رسید دم در منتظر خواستگار می شینه 16 سالگی عقد می كنه از مدرسه بیرونش می كنند 18 سالگی عروسی می كنه با این پسر 24 ساله

نیازمندی ها