در یک حادثه نادر هنگامی که حدود 100 موتورسوار در یک اتوبان کمربندی نیویورک ترافیک ایجاد کرده بودند راننده یک رنجروور مشکی دوموتورسوار و یک فرد پیاده را زیر گرفت .در پی آن تعقیب و گریزی دیدنی میان موتورسواران و رنجروور مشکی آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۲۸۹۹
تعقیب و گریز موتورسواران و رنجروور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیوریورک پست، روز یکشنبه 29 سپتامبر یک گروه موتورسوار با اشغال تمام عرض یک اتوبان کمربندی شهر نیویورک موجب ترافیک و کند شدن حرکت اتومبیل ها شدند.

یک رنجروور مشکی با چرخ عقب یکی از موتورسواران برخورد می کند. موتورسوار خشمگین شده و متوقف می شود ،سایر دوستانش از او تقلید می کنند. از آن پس دقیقا مشخص نیست که چه اتفاقی رخ می دهد که راننده رنجروور اتومبیلش را به حرکت درآورده و دو موتورسوار و یک نفر دیگر را که از موتور پیاده شده بود، زیر می گیرد.

در پی این حادثه الکسیان لیان راننده رنجروور که همسر و کودک خردسالش هم داخل اتومبیل بودند از سوی حدود 100 موتور سوار تحت تعقیب قرار می گیرد. تعقیب و گریز رنجروور و موتورسواران خشمگین چندین دقیقه به طول می انجامد.

تا اینکه رنجروور از اتوبان خارج شده و در ترافیک واشنگتن هیتز در محله منهتن گرفتار می شود. چند موتور سوار شیشه های رنجروور را شکسته  و راننده را بیرون می کشند. فیلم ویدئویی در اینجا قطع می شود.

راننده به شدت از سوی موتورسواران مضروب شده و به مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا انتقال می یابد.

از سوی دیگر جرمیا میسیز 26 ساله موتورسواری که از موتورش پیاده شده و راننده رنجروور او را زیر کرده بود از ناحیه ستون فقرات به شدت مجروح شده و ممکن است برای همه عمر فلج شود.

ری کلی کمیسر پلیس گفت: این گروه موتورسوار به نام هالیوود استانز پس از این حادثه می خواستند در تایمز اسکوار تجمع کنند، اما ماموران پلیس دخالت کرده و 15 نفر را دستگیر و 55 موتورسیکلت را ضبط کردند.

پلیس دو نفر  از ضاربان الکسیان لیان راننده رنجروور را دستگیر کرده و نفر سوم تحت تعقیب است.

به گزارش شبکه CNN ، راننده رنجروور تحت تعقیب قضایی قرار نمی گیرد زیرا برای جان خود و زن و فرزندش هنگامی که موتورسواران آنها را احاطه کرده بودند بیمناک شده و اتومبیل را به حرکت دراورده بود. در ضمن ، زیر گرفتن دو موتورسوار و جرمیا میسیز از روی عمد نبوده زیرا آنها راه را به روی راننده رنجروور بسته بودند.

فیلم این واقعه که دوربین روی کلاه یکی از موتورسواران آن را ثبت کرده این روزها در سایت های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرده است.

فیلم را با هم می بینیم. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها