یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان و پژوهشگران، چگونگی دسترسی به مقالات علمی برجسته، کتاب‌های الکترونیکی و مراجع معتبر علمی است اما برای استفاده از سایتها و کتابخانه‌های عرضه کننده این مقالات باید هزینه‌هایی کرد تا ابتدا رمز عبور آنها را به دست آورد. یک رمز عبور رایگان در ادامه این نوشتار ارائه شده است.
کد خبر: ۵۹۷۱۷۳

در یکی از وبسایتهای عرضه کننده مقالات علمی که در میان بسیاری از جوانان علاقه‌مند به انجام تحقیق، دانشجویان، و پژوهندگان معروف است علاوه بر دسترسی به مقالات و کتابهای معتبر، لینکها و پیوندهای دیگری نیز گنجانده شده که با استفاده از آنها می‌توان به آخرین دستاوردها در حوزۀ تحقیق نیز رسید.

به گزارش جام جم سرا به نقل از برنا- علاقه‌مندان به استفاده از این گونه مقالات می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی و گذرواژۀ ذیل به این منابع دسترسی پیدا کنند:

http://eserv.uum.edu.my/login
user:210249
pass:741216035770

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن جعفرلو
United States
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
از اینكه بدون هیچ چشم داشتی و برای ارتقای علم ودانش در ایران عزیزمان تلاشهای اینگونه انجام میدهید ممنون و سپاسگذارم، اگر زحمتی نیست و باز اگر دارید كسانی را كه رمزهای اینگونه دانشگاهها و سایتهای علمی را میتوانند در اختیار عموم قرار بدهند، لطفا هر ماهی یا دو هفته ای رمزها رو به روز كنید تا همواره در دسترس عموم دانشگاهیان باشد. باز هم ممنونم

نیازمندی ها