محمد علی کشاورز گفت: از احوالپرسی نکردن مسوولان ناراحتم نیستم، آنها این روزها دلمشغولی های متعددی دارند.
کد خبر: ۵۹۵۹۵۹
کشاورز: برای فعالیت های هنری دلتنگم

این بازیگر در گفت و گو با ایرنا با بیان آنکه در یکی، دو سال گذشته چند باری اخباری مبنی بر حضورم در صحنه های نمایشی یا آثار دیگر مطرح شد که متاسفانه دور بودنم از روزهای سلامتی مانع این امر شد، افزود: این روزها تنها دعایم آن است که همه مردم در صحت و سلامت باشند و قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانند.

این بازیگر در ادامه گفت: در دو سال اخیر، چند عمل جراحی که روی پایم انجام شد و به شکل کامل از حرکت کردن دور مانده ام و تنها در این مدت پیگیر وضع درمانی ام بوده ام.

بازیگر فیلم «مادر» با اشاره به معاینات پیوسته چند ماه اخیر گفت: امیدوارم در آخرین دیدار با پزشک معالجم مشخص شود که چه زمانی می توانم روی پاهایم بایستم و راه بروم؛ اما تمام این روزهایی که از سر گذراندم مرا بیشتر از همیشه بر این اصل استوار کرد که باید در تمام روزهای زندگی به فکر سلامتی خود باشیم.

کشاورز درباره پیگیری مسوولان و احوالپرسی از وی، با بیان آنکه این روزها مسوولان و مدیران ارشاد آنقدر روزهای پرمشغله را پیش رو دارند که نمی توان از آنها انتظاری دیگر داشت خاطرنشان کرد: به هیچ وجه از این مساله ناراحت و دلگیر نیستم و امیدوارم که در انتخاب مدیران و مسوولان فرهنگی نهایت دقت از سوی مسوولان رعایت شود.

محمدعلی کشاورز طی دو سال گذشته به دلیل کمر درد، شکستگی پا و لگن بارها مورد عمل جراحی قرار گرفته است و در این مدت به دور از فعالیت های سینمایی و تئاتری تنها در خانه در حال سپری کردن دوران نقاهت بیماری خود بوده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها