نفس‌های تابستان به شماره افتاده است و خانواده‌های زیادی به تکاپو افتاده‌اند که از آخرین ماه این فصل که کم‌کم داغی‌اش را از دست می‌دهد، نهایت بهره را ببرند. آنهایی که فرزند محصل دارند به روزهای باقیمانده شهریور به چشم فرصتی برای سفر نگاه کرده و دوست دارند تا سال تحصیلی جدید شروع نشده به‌جاده بزنند و با روحیه‌ای بهتر به استقبال پاییز بروند.
کد خبر: ۵۹۳۳۷۲

در اینکه انسان همیشه باید از وقت خود بیشترین استفاده را ببرد یا دیدار با اقوام و دوستانی که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند عمل خوبی است، شکی نیست؛ اما آنچه چهره ماجرا را تغییر می‌دهد، دقیقه ۹۰ بودن برخی‌ها برای استفاده از فرصت هاست.

برای نمونه خیلی‌ها با اینکه کل تابستان را برای مسافرت وقت داشته‌اند این روز‌ها تازه به خود آمده و می‌خواهند هر طور شده به مسافرت بروند؛ این افراد به دلیل اینکه به یکباره تصمیم گرفته و از قبل برای سفر خود برنامه ریزی نکرده‌اند به احتمال زیاد حین سفر به دردسر می‌افتند زیرا بیشتر این اشخاص به طور قطع از سلامت خودروی خود مطمئن نیستند یا مقصد مشخصی ندارند؛ افزون بر این آن‌ها هدفشان از سفر رسیدن به مقصد در کمترین زمان ممکن است.

این در حالی است که سفر درست از زمانی که خانواده‌ها خانه خود را ترک می‌کنند شروع می‌شود و زیبایی‌های مسیر جزئی از سفر است که باید از آن لذت برد.

متاسفانه در ماه شهریور که اوج مسافرت نیز محسوب می‌شود تعداد چنین افرادی در جاده‌های کشور زیاد می‌شود، به همین دلیل طبق گزارش‌های پلیس راهور، آمار تصادفات مرگبار نیز در این مواقع بالا می‌رود، به همین دلیل باید به خانواده‌هایی که چنین تصمیم‌های یک شبه‌ای برای مسافرت می‌گیرند هشدار داد که با ندانم کاری با جان خود و دیگران بازی نکنند زیرا تابستان تنها فرصت برای سفر نیست و با یک برنامه ریزی می‌توان در فصل پاییز و زمستان سفرهای به یادماندنی تری را تجربه کرد.

>> جام جم/ مهدی آیینی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها