دومین جشنواره «میلاد سرخ» با موضوع فیلم های عاشورایی بهترین های خود در بخش های سینمای مستند، فیلم کوتاه و انیمیشن معرفی کرد.
کد خبر: ۵۹۲۶۴۶
برگزیدگان جشنواره فیلم میلاد سرخ معرفی شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره میلاد سرخ، دومین جشنواره «میلاد سرخ» با موضوع فیلم‌های عاشورایی با معرفی برترین‌هایش شامگاه دیشب، پنجشنبه هفتم شهریورماه به کار خود پایان داد. این مراسم در اردبیل که میزبان جشنواره بود، برگزار شد.

در بخش بهترین کارگردانی فیلم انیمیشن دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی بهترین کارگردانی به آرزو کاوه برای ساخت فیلم «شرح اشتیاق» رسید.

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی در بخش بهترین فیلم انیمیشن به محمد لطف علی برای انیمیشن «آنها زنده اند» رسید.

در بخش فیلم های کوتاه داستانی دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی برای بهترین کارگردانی فیلم کوتاه داستانی به فاطمه غدیری نژادیان برای فیلم «بهشت کجاست» اهدا شد.

در بخش بهترین فیلمنامه‌نویس فیلم کوتاه داستانی دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به یوسف یزدانی برای فیلم «یک لحظه دیرتر» اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم کوتاه داستانی دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به طور مشترک به فیلم های «ارتش پنهان» و «بازگشت» به تهیه کنندگی روح الله سهرابی اهدا شد.

جایزه بهترین فیلم مستند، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به فیلم «لبیک» به کارگردانی وحید امیرخانی اهدا شد.

جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به میردولت موسوی برای فیلم «عاشقانه» اهدا شد.

در بخش بهترین تحقیق و پژوهش مستند دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به فیلم «وهوم» به کارگردانی فاطمه مشهدی مهدی اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران در فیلم کوتاه که شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی می شود به فیلم «حنانه» ساخته داریوش غذبانی تعلق گرفت.

جایزه ویژه هیات داوران برای فیلم بلند (تله فیلم) به فیلم «مسافر باران» به کارگردانی داریوش یاری اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران در بخش فیلم های مستند به فیلم «آب و آداب» به کارگردانی عبدالله عزیزی رسید.

جایزه ویژه هیات داوران در بخش انیمیشن به فیلم «از خاک» به کارگردانی داور نجفی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها