این روزها اگرچه دیگر خیلی خبری از سفره‌های سنتی عروس و داماد نیست و بیشتر، مراسم‌ عروسی در سالن‌ها و تالارها برگزار می‌شود، با این حال هنوز هم بسیارند کسانی که در منزل سفره عقد و میز عروس و داماد برپا می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته افرادید، چند پیشنهاد را در نظر بگیرید.
کد خبر: ۵۹۲۵۱۹

هنگامی‌که می خواهید سالن عروسی‌تان را انتخاب کنید و برای دکوراسیون آن تصمیم بگیرید، توجه ویژه‌ای به میز عروس و داماد داشته باشید؛ چون این میز اولین چیزی است که مهمانان به آن توجه نشان خواهند داد، پس کاری کنید میزتان به چشم بیاید.

پیشنهاد

۱-میز مناسبی انتخاب کنید. برای اینکه میز عروس و داماد واقعا به چشم بیاید و کاملا از باقی اثاثیه سالن متفاوت باشد، این میز را به تنهایی جلوی محل نشستن عروس و داماد بگذارید. این میز می‌تواند جلوی میزهایی که قرار است مهمانان روی آن‌ها بشینند قرار داده شود.
۲-گل‌آرایی کنید. علاوه بر اینکه روی همه میزهای موجود در سالن گل می‌گذارید روی میز عروس و داماد را با جزئیات بیشتری گل‌آرایی کنید. یک دسته بزرگ از گل‌های مورد علاقه‌تان انتخاب کرده و آن‌ها را داخل یک گلدان شیشه‌ای بگذارید و یا با پارچه سفید کتان وسط میز آویزان کنید.
۳-روی میز عکس بگذارید. روی میز عروس و داماد قاب‌هایی با عکس خودشان بگذارید یا مجموعه‌ای از عکس‌هایشان را کلاژ کرده و روی یک سه‌پایه نزدیک میزشان بگذارید. عکس‌ها را از زمان طفولیت عروس و داماد، پس از آشناییشان و دوران نامزدی انتخاب کنید.
۴-صندلی عروس و داماد را متفاوت کنید. راهی پیدا کنید که صندلی‌های عروس و داماد را از صندلی مهمانان مجزا کند. روی پشتی صندلی‌های عروس و داماد دستمال‌‌های سوزن‌دوزی شده بیندازید. روی میز پارچه‌های رنگی بیندازید و یا از صندلی‌های فانتزی استفاده کنید.
۵-از اکسسوری‌های ویژه استفاده کنید. برای اینکه میز عروس و داماد واقعا چشمگیر شود، بالای میز پر از گل‌تان یک تاق نصرت بگذارید، و یا میز را داخل یک آلاچیق قرار دهید.

تصویر| جام جم سرا

 

تصویر| جام جم سرا

 

 

تصویر| جام جم سرا

 

تصویر|جام جم سرا

>> متن: دارچین/ تصویر: جام جم سرا

*نظرتان چیست؟ آن را با ما و دیگران در میان بگذارید*
*با کلیک روی نماد RSS  و ذخیرۀ آن، جدیدترین مطالب ما را آسانتر دنبال کنید*

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ماه منیر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
۰
۰
خیلی زیباست . انشائالله همه عروس و دومادها خوشبخت بشن . جام جم سرا خیلی زیباست . دم همه همكارانتون گرم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها