فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری چهار جوان که به انگیزه سرقت پیرزنی را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۲۰۶
حمله دختران بی‌پول به خانه پیرزن

سرهنگ حجت‌الله کرمی‌زند در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس شهروندی با پلیس 110 و اعلام خبر یک فقره سرقت، ماموران در محل حاضر شده و متوجه شدند که سارقان با ایراد ضرب و جرح پیرزنی، اقدام به سرقت طلاهای وی کرده و متواری شدند.

کرمی‌زند با بیان اینکه این پیرزن در اظهارات خود مدعی شد که سارقان دو دختر و دو پسر جوان بودند، اظهارکرد: آن‌گونه که در تحقیقات ماموران مشخص شد، سارقان با شناخت کافی از منزل متهم، اقدام به سرقت از وی کرده‌اند.

به گفته رییس پلیس شهرستان قدس، ماموران با بررسی‌های بیشتر و به‌کارگیری منابع اطلاعاتی، یکی از سارقان به هویت «میثم- ص» را هنگام فروش طلاهای مسروقه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح‌کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به انجام سرقت اذعان کرد و معترف شد که با همکاری همدستان خود که در همسایگی پیرزن زندگی می‌کنند، این کار را انجام داده است.

کرمی‌زند خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم مشخص شد دو دختر جوان که در همسایگی پیرزن زندگی می‌کنند به علت بی‌پولی و ناتوانی در پرداخت اجاره محل زندگی خود و با اطلاع از تنها بودن پیرزن، این سرقت را طرح‌ریزی کردند.

وی با بیان اینکه با اعترافات متهم، همدستان وی مورد پیگرد قرار گرفته و دو تن از آنها به هویت «نگار-ج» و «نسیم-ه» دستگیر شدند گفت: تحقیقات ماموران برای دستگیری چهارمین متهم همچنان ادامه دارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Finland
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
دم پلیس گرم , دیگر پیرزنها و پیرمردان هم آسایش ندارند از دست این دزد ها .
این ها همه از فقر و بیكاری جوانان ایرانی است .

نیازمندی ها