نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

18 گل از خط دروازه‌ها گذشت

سرمربی فجرسپاسی با تمجید از تیمش می‌گوید بد بودن توپ نمی تواند بهانه‌ای برای بد بازی کردن باشد.
کد خبر: ۵۸۸۷۲۶
پیروانی: جوانان آبروی فجر را خریدند


 غلامحسین پیروانی پس از برتری دو بر یک تیمش برابر سپاهان درباره‌ی این دیدار گفت: امشب فجر جوان، تیم سپاهان پر مهره را برد. ما میانگین سنی‌مان زیر بیست و پنج سال بود و جوانان آبروی فجر را خریدند.

وی ادامه داد: برابر تیمی مثل سپاهان، قاعده بازی این است که نود دقیقه را به سه بخش تقسیم می‌کردیم. همانطور که دیدید، از دقیقه شصت به بعد، سپاهان کم آورد و با استفاده از موقعیت‌هایمان بازی را بردیم. امشب فجر یک تیم باغیرت بود که بازیکنانی بی نام، با غیرت و شجاع و به لطف خدا و به واسطه حمایت تماشاچیان و رسانه‌ها موفق عمل کردند.

سرمربی فجرسپاسی با یاد‌آوری اینکه فجر در بازی‌های قبلی هم بد بازی نکرده بود، بیان کرد: رسانه‌ها در این هفته سنگ تمام گذاشتند. موج منفی ندادند و ما هم سعی کردیم از لحاظ جسمی و روانی تیم را آماده به زمین بفرستیم.

به  گزارش ایسنا ،او در پاسخ به سوالی درباره داوری، تصریح کرد: هیچ گاه درباره داوری صحبت نکرده‌ام و همه خوب بودند.

پیروانی در پاسخ به این سوال که کیفیت توپ‌های لیگ را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: توپ اگر بد باشد، برای همه بد است و اگر هم خوب باشد، برای همه خوب است. بد بودن توپ نمی تواند بهانه‌ای برای بد بازی کردن باشد.

او در پاسخ به این سوال که چرا تمام بازی را از کنار زمین دنبال کرد، بیان کرد: اینکه سرمربی روی نیمکت نشسته و سکوت کند یا کنار زمین بایستد و حرف بزند، در کیفیت بازی تاثیری ندارد اما اگر مردم و رسانه ها فکر می‌کنند حضور من در کنار زمین در کیفیت بازی تاثیر گذار است، به روی چشم، من از این به بعد کنار زمین می‌ایستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها