با بازنشسته شدن «دال ایربی» معلم آمریکایی، شبکه‌های اجتماعی یک چهره آشنا را از دست دادند؛ معلمی که مدت 40 سال فقط یک لباس را به تن می کرد.
کد خبر: ۵۷۶۷۱۴

دال ایربی معلم ورزش در شهر دلاس ایالت تگزاس در سال 1974 با مشاهده کتاب سالیانه یادگاری دبیرستانی که در آن کار می کرد متوجه شد که در عکس همان لباس سال گذشته را به تن دارد. او ابتدا ناراحت شد اما همسرش که در همان دبیرستان آموزگار بود از ناراحتی او به خنده افتاد و به او توصیه کرد برای سومین سال هم همان لباس را برای عکس یادگاری کتاب سالیانه دبیرستان بپوشد.
 کمد لباس دال که همواره لباس ورزش به تن می کرد، چندان پر و پیمان نبود بنا بر این پس از پنج سال که همواره یک لباس را برای عکس یادگاری به تن کرده بود تصمیم گرفت این سنت را تا زمان بازنشستگی اش ادامه دهد و این ماجرا 40 سال ادامه یافت.

در میان عکس های این 4 دهه تنها یک تفاوت وجود دارد و آن عکس نخستین سال آغاز به کار دال بدون داشتن سبیل است زیرا از آن پس سبیل نیز هرگز از چهره اش حذف نشد.
 دال ایربی با اینکه تا بازنشستگی این سنت را حفظ کرد اما در گفت و گو با روزنامه محلی دالاس مورنینگ نیوز اعتراف کرد که پوشیدن لباس دوران بیست سالگی اش در سال های آخر دوران حرفه ای برایش دشوار شده بود. او که لباس برایش خیلی تنگ شده بود ناگزیر در آخرین سال ها فقط هنگام گرفتن عکس یادگاری کتاب سالیانه دبیرستان آن را به تن می کرد.

>> جام جم آنلاین/ مترجم بهرام افتخاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فاطمه ز
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
۰
۰
خوبه ولی تو این مدت لباساش خراب نشد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها